Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمد جلیلی روز دوشنبه در دیدار با " حاج منصور پارس مهر " جانباز ۷۰ درصد سردشتی اظهار داشت: همه باید قدردان این عزیزان باشیم و برای رفع مشکلات آنها از هیچ کوشش دریغ نکنیم.

 وی اضافه کرد: سربلندی امروز ایران اسلامی به‌ واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از کیان مملکت اسلامی فعالیت کردند و این ایثار خود را همچون مدالی ارزشمند می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) بیان کرد: جانبازان ولی نعمت ما هستند و دیدار با آنان نوعی سپاسگزاری از تلاش‌های آنان برای حفظ میهن و ارزش‌های دینی ایران اسلامی است. 

فرمانده سپاه سردشت نیز در این دیدار به مقام شامخ ایثارگران و جانبازان اشاره کرد و گفت: خدمت به جانبازان دارای اجری عظیم در درگاه خداوند سبحان بوده و وجود این عزیزان باعث زنده شدن ارزش ها و یاد و خاطره ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس است.

سرهنگ قاسم نصیری افزود: جانبازان و خانواده معظم شهدا بر گردن همه ما حق دارند و ما موظف هستیم همواره پیگیر مسائل ومشکلات آنها باشیم.

وی بیان کرد: جامعه همواره نیازمند روح فداکاری، ترجیح منافع عمومی بر منافع فردی و برتری خیرخواهی عمومی بر خودخواهی است.

در این دیدار از جانباز سرفراز انقلاب اسلامی تجلیل شد.

"حاج منصور پارس مهر" جانباز سرافراز ۷۰ درصد در حین خدمت در دوران جنگ تحمیلی بر اثر ترکش بمب به درجه جانبازی مفتخر شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

این شهرستان در طول دوران انقلاب اسلامی ۸۵۶ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

برچسب‌ها دفاع مقدس آذربایجان غربی سردشت امنیت جانباز اقتدار 40

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس آذربایجان غربی سردشت دفاع مقدس آذربایجان غربی سردشت امنیت جانباز اقتدار 40

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف ارتش خدمت به مردم و ایحاد امنیت در کشور است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدارِ فرماندهان ارتش که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد، با گرامی‌داشت روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: فلسفه وجودی نیرو‌های نظامی و ارتشی ایران با سایر کشور‌ها متفاوت است و در ایران نیرو‌های ارتش خدمت رسان مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان در خصوص ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی در خدمت دین و اسلام است و خطر‌ها را همواره به جان می‌خرد که در اصل ارتش کار آنان نظامی نیست بلکه خدمات رسانی و کمک به مردم در مواقع مختلف است.

وی گفت: ارتش ما در ایران اسلامی یک ارتش مکتبی و مایه افتخار است.

در ابتدای این دیدار فرمانده ارشد نظامی آجا در استان هم با گرامی‌داشت روز ۲۹ ارتش و هفته ارتش به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت.

امیر شاطری گفت: امروز اقتدار ما در ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است و نیرو‌های مسلح همواره در کنار رهبری و مردم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: امروز از برکات انقلاب اسلامی، ارتش به دستاورد‌های بزرگی دست یافته و به خودکفایی در جهت ساخت تجهیزات نظامی رسیده است و دارای روحیه اخلاق، ایثار و ارزش‌ها است.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • ارائه خدمت به ۴ هزار نفر در خصوص کارت ایثار
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه
  • هدف ارتش خدمت به مردم و ایحاد امنیت در کشور است
  • مولوی عبدالکبیر: اقدام ایران علیه اسرائیل «دفاع مشروع» بود
  • عروج جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد(جمعلی) کیانی
  • مقام طالبان: اقدام ایران علیه اسرائیل دفاع مشروع بود
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان
  • یک جانباز در قم به همرزمان شهیدش پیوست