Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بی‌بدیل مردم در نهضت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما در اداره کشور مردم را از عرصه‌های مختلف یا حذف کردیم یا دسته‌بندی و گروه‌بندی کردیم و مشکلاتی که امروز در حوزه اجرایی داریم ناشی از حذف مردم است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام خانه ملت، محمدباقر قالیباف در پنجمین اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی بسیج صالحین گفت: بحث تربیت در این مقطع زمانی که جبهه اصلی حزب خدا و حزب شیطان با تمام قوا در مقابل هم قرار گرفته‌اند، موضوع مهمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح صالحین از این جهت مهم است که جهاد تبیین مهم است و این دستور مقام معظم رهبری است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این پرسش که چرا امروز تبیین موضوع اول ماست؟ و تبیین چقدر مهم است؟ گفت: تبیین همان قدر مهم است که مردم مهم هستند، اگر مردم نباشند؛ انقلاب اسلامی کجاست؟ افکار بلند و اندیشه سیاسی امام کجاست؟ وقتی از اول اسلام تا امروز هر جا اسلام آسیب دیده؛ همه مشکلات از این بود که مردم نبودند. نباید مردم را از هم جدا کنیم و وقتی تشکیل حکومت دادیم مردم از هر مذهب، قوم، دین و طایفه‌ای مهمند، مخصوص وقتی در سایه نظامی مانند نظام جمهوری اسلامی قرار دارد. البته همراه کردن مردم کار سختی است، پس صالحین مهم هستند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ به این نکته ایمان داشتند که سنت‌های الهی پابرجاست و در مقابل ظلم برای تحقق دین ایستاد و باید برای دین خدا هزینه داد، درست در زمانی که دو قطبی مطلق در جبهه غرب و شرق وجود داشت، ولی امام با تمام وجود باور داشتند که سنت‌های الهی نه تبدیل می‌شوند و نه تحویل و امام در آن زمان نه به سراغ توده‌ای‌ها و نه نیرو‌های مسلح رفتند و امام خودش بود و خدای خودش و مردم و همه مردم پای کار آمدند تا در نهایت انقلاب پیروز شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب تا امروز هم حزب شیطان و استکبار در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند و از هیچ اقدامی فروگذار نکردند، ولی انقلاب تا امروز با قدرت به مسیر خود ادامه داده است.

قالیباف افزود: قدرت انقلاب در دل ۸۰ میلیون جمعیت است و اگر دل مردم با انقلاب همراه نبود ما دچار مشکل می‌شدیم. ما در اداره کشور مردم را از عرصه‌های مختلف یا حذف کردیم یا دسته‌بندی و گروه‌بندی کردیم و مشکلاتی که امروز در حوزه اجرایی داریم ناشی از حذف مردم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن بعد از دفاع مقدس فهمید که باید با باور‌های ما مبارزه کند و از سویی دیگر وارد جنگ اقتصادی و رسانه‌ای شد و در این مسیر بسیار سازماندهی شده پیش رفته است و باور‌های جوانان ما را تغییر داد در برخی از موارد امثال بنده و مدیریت‌هایی که در کشور بودیم و با تصمیمات اشتباهی که داشتیم هم مردم را از صحنه حذف کرده و هم کشور را بد اداره کردیم. دشمن این مشکلات را بزرگنمایی می‌کند و خوبی‌ها را کنار گذاشته است و این موضوعات را با استفاده از فعالیت رسانه‌ای به مردم ارائه می‌دهد، اینجاست که مجاهدت و جهاد تبیین اهمیتش مشخص می‌شود.

وی افزود: در زمان دفاع مقدس ما راحت‌تر می‌جنگیدیم تا امروز و در حوزه رسانه. عقیده بنده بر این است که اگر در این دوره با جدیت، هوشمندانه و با اخلاق در این جبهه بجنگیم، اجر و پاداشش بیشتر از کربلای ۵ است. از اینجاست که می‌گویند، جهاد تبیین، صالحین و بسیج مهم است.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: هر کس به خودش نمی‌اندیشد، او یک بسیجی است و نفس بسیج، داوطلبی و بلاعوض نخواستن است. 

بیشتر بخوانید: رئیس جمهور: سوئیس و اروپا نباید تحت تاثیر فشار‌های آمریکا قرار گیرند     انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی تا امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با هیأت علما و رؤسای مدارس علمیه هندوستان که با حضور جمعی از طلاب غیرایرانی جامعة المصطفی العالمیه برگزار شد، اظهار کرد: همه این تلاش‌هایی که شما در عرصه تبلیغ دین در سرزمین هندوستان دارید، باید در استخدام پیروی از خط ولایتمداری حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه) باشد زیرا امام زمان (عج) نوکری می‌پسندند که نوکر به‌روز حضرت باشد و به درد شرایط حال امت اسلام بخورد. از این حیث، شاید بتوان گفت که از نظر وجود اقدس امام عصر (عج)، یک طلبه سطح یک از یک عالم برجسته شأنیت بیشتری داشته باشد زیرا او متناسب با زمانه حال و شرایط موجود، خدمتی را به دین عرضه می‌کند که سایرین از آن غافل هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: اقتضای نوکری کردن در این آستان نیز به میدان‌داری در عرصه‌ای است که پرچم ولایت اهل‌بیت (ع) و معارف دینی را در عصر حاضر بلند کرده و اینجاست که اهمیت صیانت از انقلاب اسلامی موضوعیت پیدا می‌کند؛ تا جایی که امروزه نه‌فقط دوستان و دلسوزان بلکه حتی دشمنان اسلام نیز از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند. این منطقی است که به برکت انقلاب اسلامی جهانی شد تا هرکس در هر گوشه از این عالم، چشم به ظهور داشته باشد و مهدی صاحب الزمان (عج) را در کانون توجه و تحلیل خود قرار دهد.

هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان (عج) است

وی تصریح کرد: این تحلیل اساتید برجسته سیاست در نظام سلطه است که شیعه را همچون پرنده‌ای با دو بال نهضت حسینی و قیام مهدوی توصیف کرده و این دو مبنا را هدف قرار داده اند. بر همین اساس، هرکس در جهت ترویج ارزش‌هایی مبتنی بر این دو اصل بکوشد، بیش از سایرین سربازی کرده و مورد عنایت وجود اقدس امام زمان (عج) خواهد بود.

علم الهدی تأکید کرد: برادران عزیز، فرصت مدیریت مدارس و حوزه‌های علمیه در خطه‌ای همچون سرزمین هندوستان با گستره جمعیتی و فرصت‌های تبلیغی را غنیمت بدانید. در موقعیتی که شما قرار دارید، هر مدرسه علمیه به مثابه اردوگاه بقیة الله (عج) است بنابراین طوری عمل کنید که گویا از طرف امام زمان (عج) به این مسئولیت منصوب شده‌اید و باید به هر ابزار ممکن در این دستگاه نوکری مؤثر داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این همان عرصه‌ای است که سربازی شما در دستگاه امام زمان (عج) با آن سنجیده خواهد شد؛ به طوری که اگر امروز طلبه از فقه و اصول و کلام بهره‌مند باشد و سطوح عالی حوزه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد اما از بینش سیاسی و تقید به انقلاب اسلامی بی‌بهره باشد، تلاش و مجاهدت او برای کسب علوم حوزوی ابتر است و راه به جایی نخواهد برد.

وی بیان کرد: جامعة المصطفی العالمیه نیز یکی از شجره‌های طیبه‌ای است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت تا همراه با مبانی دین و ارزش‌های تشیع، گفتمان انقلاب اسلامی نیز به کشورهای عالم تسری پیدا کند بنابراین نباید این مولود مبارک را صرفاً یک نمایندگی آموزشی و یک جریان تعلیمی دانست. جامعة المصطفی همان بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است و از این جهت، تلاش شما در تقابل مستقیم با اراده شیطانی استکبار قرار دارد و موردعنایت خاص امام زمان (عج) خواهد بود.

گفتنی است که بیش از ۵۰ میلیون شیعه اثنی عشری و ۲۰۰ میلیون مسلمان اهل سنت علاقمند به اهل بیت (ع) در هندوستان زندگی می‌کنند و در ۱۰۰ مدرسه و حوزه علمیه هندوستان، سه هزار طلبه مشغول تحصیل علوم حوزوی هستند.

دیگر خبرها

  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد