Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن لطیفی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل سپاه استان زنجان گفت: رسانه‌ها در همه برنامه‌ها پای کار بوده و اقدامات را به خوبی پوشش می‌دهند و ۱۹ یادواره شهدا در شهرستان‌های استان زنجان برگزار شده است.

وی اظهار کرد: ۲۱ عنوان برنامه با ۹۸ ساعت در حوزه سیما تولید و پخش شده و در حوزه خبر هم ۱۰۰ گزارش تولید و پخش شده که در مجموع ۱۵ هزار دقیقه برنامه در خصوص کنگره ۳۵۳۵ شهید استان در قالب کمیته اطلاع رسانی تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه تیزرهای تبلیغاتی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در شبکه‌های سراسری از فردا آغاز و اجلاسیه این کنگره نیز به صورت زنده پخش می‌شود، گفت: اصحاب رسانه استان زنجان برای برگزاری این برنامه بسیار مهم سنگ تمام بگذارند.

لطیفی با بیان اینکه سپاه انصارالمهدی (عج) استان با دستان خالی این کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان را برگزار می‌کند و آمار ارائه شده در خصوص کمک مالی به برگزاری این کنگره ملی کذب بوده و بسیاری از این اعتبارات محقق نشد، تاکید کرد: آمار ارائه شده در خصوص کمک مالی به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان کذب است و سپاه استان با دستان خالی این کنگره را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه کمیته اطلاع رسانی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان فعالیت خود را از دو سال گذشته آغاز کرده است، ابراز داشت: در حوزه صدا ۲۵ برنامه برای هفت هزار و ۵۲۰ دقیقه به مناسبت کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار و در حوزه سیما نیز پنج هزار و ۸۸۵ دقیقه برنامه در حوزه‌های مختلف برگزار شده است

مدیرکل صدا و سیمای زنجان افزود: تیزرهای تبلیغاتی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در شبکه‌های سراسری از فردا آغاز و اجلاسیه این کنگره نیز به صورت زنده پخش می‌شود.

کد خبر 5335649

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن لطیفی کنگره شهدا شهیدان ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی گرگان سیدابراهیم رئیسی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار دنا در این نشست ، برگزاری اجلاسیه شهدای دنا و کنگره ملی شهدای استان را از مهمترین رویداد‌های فرهنگی استان در سال جدید دانست و گفت: همه کمیته‌ها باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا اجلاسیه‌ای درخور شأن شهدا برگزار کنیم.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دنا هم در این نشست گفت: ۳۳ کمیته در سطح استان و ۱۴ کمیته در سطح شهرستان‌ها تشکیل شده است.
عرفانی مقام بیان کرد: یکی از شهرستان‌هایی که در بحث اجلاسیه برنامه‌های خوبی دارد شهرستان دنا است، ولی در برخی از کمیته‌ها که مسئول آن مدیران ادارات است، برنامه‌ها به کندی پیش می‌رود. 
وی تاکید کرد: این اجلاسیه مختص سپاه نیست، همه ما وظیفه همکاری و تلاش برای اجلاسیه شهدا را داریم.
عرفانی به مصوبات مهم این نشست اشاره کرد و گفت: نصب بیلبورد در ورودی شهرسی سخت از سمت محور یاسوج، نامگداری بلوار کمربندی به نام بلوار بسیج یا بلوار شهید سلیمانی و مزین کردن کوچه و خیابان‌ها به نام شهدای شهرستان، رفع معارضات بلوار بسیج و نصب نماد و تمثال شهدا و همچنین ارسال گزارش کمیته‌ها توسط ادارات به سپاه جهت ارائه به استان و ستاد کنگره ملی از جمله این مصوبات است..
وی اضافه کرد: همه اقدامات ادارات اعم از خدمات رسانی‌ها، افتتاحیه‌ها و همه اقدامات عمرانی که صورت می‌گیرد باید با چشم‌انداز و نصب بنر استقبال از اجلاسیه شهدای شهرستان و کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • اجلاسیه ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود