Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محسن منصوری در حاشیه جلسه ستاد کرونا استان تهران با اشاره به لزوم جدیت در موضوع کرونا، عزم راسخ و عمل بهنگام افزود: جلسات ستاد در سطح شهرستان ها باید به صورت مستمر، توأم با آسیب شناسی و آینده نگری برگزار شود.

استاندار تهران تصریح کرد: وضعیت عمومی استان در مدیریت کرونا خوب و قدری رو به نزول است؛ البته باید هوشیار بود و غفلت نکنیم تا دچار پیک ششم نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری در مورد وضعیت واکسیناسیون در استان تهران گفت: ۷۷ درصد از جمعیت استان دُز اول واکسن را دریافت کرده اند و میزان ترزیق دُز دوم ۴۴ درصد است

که آمار قابل قبولی است و باید ارتقاء داده شود، چراکه هدف گذاری اولیه واکسیناسیون ۸۵ درصدی می باشد؛ در این راستا باید از ظرفیت های مختلف استفاده شود تا به سمت ایمنی کامل برویم.

پربیننده ترین ۵ راز طلایی کاهش وزن! زمان مناسب برای مسواک زدن آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۸/۲)​​ تشخیص کرونا با استفاده از یک روش شیرین دانشمندان به معجونی علیه پیری دست یافته‌ اند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن مرد تهرانی بر اثر سقوط در چاه آب + فیلم

به گزارش همشهری آنلاین، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: ساعت ۱۸ و ۴ دقیقه عصر روز گذشته یک مورد حادثه سقوط در چاه به آدرس شهرک ولیعصر خیابان عمرانی به سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد که بلافاصله ۲ ایستگاه به همراه تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز در حوادث چاه به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش‌نشان‌ها ظرف ۳ دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند در یک سوله متروکه یک‌طبقه به وسعت حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ متر که هیچ دستگاهی و هیچ کاربری در آن وجود نداشت، یک چاه عمیق به عمق حدود ۷۰ متر حفر شده بود و انتهای چاه به عمق ۷ تا ۸ متری آب وجود داشت.

ملکی گفت: اعلام شد فردی که داخل چاه بوده، وسط‌های راه از تجهیزات خود جدا شده و داخل آب سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: نجاتگر آتش‌نشانی در چاه پایین رفت. داخل چاه یک پمپ آب گذاشته شده بود که آب انتهایی را تخلیه کند. پمپ دچار نقص شده بود که مجددا راه‌اندازی و آب تخلیه شد.

وی افزود: دیواره‌های انتهایی چاه از لایه‌های خاک در حال ریزش به داخل چاه بود که وضعیت را خطرناک‌تر کرده بود.

وی گفت: آتش‌نشانان با ایمن‌سازی لازم سریعا مقداری از آب را تخلیه کردند و موفق شدند به فرد حادثه‌دیده که مرد ۴۴ ساله ایرانی بود، دسترسی پیدا و او خارج کنند.

ملکی اظهار کرد: به تأیید عوامل اورژانس، مشخص شد فرد حادثه‌دیده در دقایق اولیه به خاطر سقوط در آب چاه متأسفانه جان خود را از دست داده است.

کد خبر 843842 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها آتش‌ نشانی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی /هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • مسجد قیطریه آزمونی برای شهردار تهران
  • چه افرادی بیشتر در معرض خطر سرخک هستند؟
  • چه افرادی به مراقبت بیشتر در برابر سرخک نیاز دارند؟
  • محسن رضایی: رژیم صهیونیستی از همانجا که شلیک کرد، موشک دریافت کرد
  • محسن رضایی به اسرائیلی ها: از همانجایی که شلیک کردید، موشک دریافت کردید /سر عقل بیایید
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • جان باختن مرد تهرانی بر اثر سقوط در چاه آب + فیلم