Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:31:22 GMT

تأخیر در انتخاب مدیران استانی ضایع شدن حق مردم است

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۰۲۶۸

تأخیر در انتخاب مدیران استانی ضایع شدن حق مردم است

به گزارش خبرنگارمهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر دوشنبه در دیدار با نمایندگان خراسان‌جنوبی در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: یکی از موضوعات مهم تعیین نیروهای انسانی و مدیران جدید در خراسان‌جنوبی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه درخواست شتاب در این کار نه دخالت در کار دولت بلکه پیگیری حقوق مردم است، گفت: هر ۲۴ ساعتی که در این موضوع تأخیر شود در واقع حقی از مردم ضایع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی با بیان اینکه رئیس جمهور و همکارانشان شب و روز در حال تلاش هستند، بیان‌کرد: در زیر مجموعه‌ها نیز باید افرادی انتخاب شوند که همین‌گونه پرتلاش باشند تا همه کمبودها جبران شود.

نیروی انسانی، مؤلفه پیشرفت

وی با اشاره به اینکه نکته اصلی در پیشرفت، نیروی انسانی است، ادامه‌داد: برخی کشورها هیچ چیز ندارند اما به واسطه نیروی انسانی آماده پیشرفت می‌کنند، اما برخی کشورها با وجود منابع بسیار زیاد، چون نیروی انسانی ندارند، پیشرفتی ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مسئله مهم بعدی اقدام هرچه سریع‌تر راه انداختن امور تولید و توزیع است، گفت: در حوزه بین‌الملل نیز سیستم دیپلماسی به گونه‌ای باشد که همه بخش‌ها و زوایای ارتباطات ما با کشورهای همسایه از جمله کشوری چون افغانستان را پوشش دهد.

عبادی با بیان اینکه همسایه‌های افغانستان بر روی این مسئله که حکومت در این کشور باید فراگیر باشد اتفاق نظر دارند، افزود: آنچه که در موضوع افغانستان اهمیت دارد این است که مردم با هر قوم، مذهب و گویشی فرقی ندارند و باید جایگاه همه یکی باشد.

تصمیمات نهایی در خصوص فضای مجازی دقیق باشد

عبادی در زمینه موضوع فضای مجازی اظهار کرد: کلید فضای مجازی که می‌تواند عامل پیشرفت باشد را نمی‌توان در دست بیگانه و دشمن قرار داد و تصمیمات نهایی در این خصوص باید دقیق و زوایای آن قانونمند باشد.

وی با تأکید بر اینکه در فضای مجازی تصرف افکار و اندیشه‌ها صورت می‌گیرد، بیان‌کرد: در مدت شیوع کرونا نوجوانان نیز وارد فضای مجازی شدند اما همانگونه که برای برخی مجامع پروتکل‌هایی تدوین می‌شود جهت استفاده از فضای مجازی برای نوجوانان در راستای جلوگیری از برخی آسیب‌ها نیز باید پروتکل‌هایی تنظیم شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: در جهت تقنین قوانین استفاده از فضای مجازی نباید کوتاهی شود.

کد خبر 5335742

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی فضای مجازی ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی گرگان سیدابراهیم رئیسی خراسان جنوبی نیروی انسانی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • شوخی گلزار با مردم
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد