Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- تیم امید ایران با چهار گل از سد نپال گذشت و گام اول را در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا محکم برداشت.

 تیم فوتبال امید ایران در نخستین بازی خود در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا ۲۰۲۲ در شهر دوشنبه تاجیکستان به مصاف تیم امید نپال رفت و با نتیجه پرگل چهار بر صفر به برتری رسید تا شروع قدرتمندانه‌ای در این مسابقات داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۴۵ دقیقه نخست شاگردان مهدی مهدوی کیا موفق به گلزنی نشدند. یاسین سلمانی در دقیقه ۲۰ می‌توانست از روی نقطه پنالتی دروازه نپال را باز کند اما قدر این فرصت را ندانست. با این وجود در ۴۵ دقیقه دوم، با تغییراتی که حاصل شد ایران موفق شد به چهار گل دست پیدا کند.

مهدی لموچی(۴۶)، حسین نخودکار(۷۷ و ۷۸) و یاسین سلمانی(۹۲) برای ایران گلزنی کردند تا یک برد پرگل در اولین گام به دست بیاید.

ترکیب تیم فوتبال امید ایران:

علیرضا رضایی، احمد رضا جلالی(سبحان خاقانی)، سامان فلاح، محمد سلطانی مهر(امید حامدی‌فر)، مهدی هاشم نژاد، یاسین سلمانی، میلاد کر(محمد امین حزباوی)، مهدی لموچی، علیرضا باویه(حسین نخودکار)، آریا برزگر(فرزان دانا) و محمد مهدی محبی.

برنامه دیدارهای بعدی تیم امید ایران به شرح زیر است:

پنجشنبه ۶ آبان

لبنان- ایران/ ساعت ۱۶ به وقت محلی (۱۴:۳۰ به وقت تهران) - ورزشگاه دوشنبه

یکشنبه ۹ آبان

ایران- تاجیکستان/ ساعت ۱۹ به وقت محلی (۱۷:۳۰ به وقت تهران) – ورزشگاه دوشنبه

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه

به گزارش "ورزش‌سه"، در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ یک دو تیم پارس جنوبی جم و سایپا تهران در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند.

این دیدار با پیروزی 2 بر یک جمی ها به پایان رسید تا یک 3 امتیاز خانگی را کسب کنند و سایپا را که هفته قبل خیبر صدرنشین را شکست داده بود دست خالی به تهران برگردد.

این مسابقه البته میان دو تیمی برگزار شد که انگیزه‌ زیادی برای پیروزی ندارند. سایپا چند هفته‌ای می شود که از صدر جدول فاصله گرفته و دیگر شانس صعود ندارد و در سوی مقابل هم تیم امید روانخواه در نیمه اول جدول رده بندی قرار دارد.

این شرایط فرصت خوبی برای مجتبی سرآسیایی و امید روانخواه فراهم کرده تا از بازیکنان جوان خود استفاده کنند و از همین حالا شرایط را برای بستن تیمی قدرتمند جهت صعود به لیگ برتر در سال آینده مهیا نمایند. 

مصاف دو تیم با گلزنی سایپا در خانه حریف آغاز شد و در دقیقه 5 علیرضا ملکی حساب کار را یک بر صفر کرد. در  دقیقه 38 این گل با ضربه محمد علیزاده پاسخ داده شد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند، اما در حالی که تصور می‌شد بازی با همین نتیجه به اتمام برسد، 10 دقیقه پیش از پایان بازی همایون افتخاری موفق شد دومین گل تیمش را وارد دروازه سایپا کند و تیمش را به سه امتیاز برساند.

شکست برای سایپا که هفته پیش موفق به پیروزی برابر خیبر صدرنشین مسابقات در ورزشگاه انقلاب کرج شده بود، سبب شد این تیم 41 امتیازی در رتبه پنجم جدول رده بندی باقی بماند و در سوی دیگر تیم امید روانخواه توانست جهش قابل توجهی در جدول داشته باشد و با 38 امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • سعدی؛ از روحانیِ زمانه خود تا شاعری در زمانه ما که باید تدینش اثبات شود!
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی پرگل شاگردان جهان نجاتی برابر ازبکستان
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • آمار استقلال برابر شمس آذر قزوین؛ نرخ امید گل بالای شاگردان نکونام! + عکس