Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه) با برگزاری ۲ دیدار همزمان در شهر‌های شیراز و تهران پیگیری شد.

در یکی از دیدار‌های امروز تیم فجرسپاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه میزبان تیم گل‌گهر سیرجان بود که در پایان نیمه نخست دو تیم به بدون گل رضایت دادند.

در دیگر بازی همزمان تیم پیکان تهران در حالی که میزبان هوادار بود در همان نیمه اول ۲ گل وارد دروزاه شاگردان رضا عنایتی کرد تا شاگردان مهدی تارتار با پیروزی ۲ بر صفر در پایان ۴۵ دقیقه نخست به رختکن بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های پیکان را محمدحسین فلاح در دقیقه ۱۲ و مجتبی حق‌دوست در دقیقه ۲۸ به ثمر رساندند. بیشتر بخوانید: علوی: علت مقاومت سازمان لیگ را متوجه نمی‌شوم/ فولاد آمادگی دارد تبلیغات محیطی را خودش اجرا کند

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل هفتم تفنگدار ذوب آهن برای تثبیت پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم، ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان آلومینیوم بود که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

این مسابقه تا دقیقه ۹۰ با نتیجه تساوی بدون گل در جریان بود اما در وقت‌های اضافه موتور اصفهانی‌ها روشن شد و دو گل به ثمر رساند. گل اول این بازی در دقیقه ۲+۹۰ توسط فردین یوسفی به ثمر رسید.

ویدئو: 330625

اما گل دوم و تثبیت کننده ذوبی‌ها توسط بهترین گلزن این فصل‌شان، محمد جواد محمدی به ثمر رسید. محمدی در شرایطی که آلومینیوم برای جبران گل خورده تلاش می‌کرد توپ را از وسط زمین گرفت و مدافعان کم تعداد حریف را به هم ریخت و با یک شوت تماشایی در محوطه کار را تمام کرد‌.

این مهاجم که ابتدای فصل از هوادار به ذوب آهن پیوست حالا هفتمین گل خود را به ثمر رساند و کنار سرآبادانی و جعفری، چهارمین گلزن برتر لیگ است.

دیگر خبرها

  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • لیگ یک/حافظیه برد به خودش ندید
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر
  • سپاهان با شکار قوی سپید مدعی ماند/ملوان فقط یک نیمه بازی کرد
  • گل هفتم تفنگدار ذوب آهن برای تثبیت پیروزی
  • پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول
  • تساوی بدون گل ذوب آهن و آلومینیوم در نیمه اول