Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، زهرا پناهی‌روا در جلسه کارگروه استانی امور بانوان در تهران اظهار داشت: یکی از مهمترین اتفاقات در حوزه امور بانوان طراحی یک چهارچوب سیاستگذاری و تدوین یک برنامه عملیاتی و اجرایی دقیق مرتبط با حوزه آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به جامعه ۵۰۰ هزار نفری زنان فرهنگی و ۷ میلیونی دانش آموزان دختر در آموزش و پرورش، افزود: انتظار ما از حوزه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت سیزدهم؛ بالا بردن، هدفمند کردن و قانون مند کردن جایگاه مشاوران امور زنان در نهادهای مختلف به خصوص در حوزه آموزش و پرورش است به لحاظ انتظاری که زنان فرهنگی و دختران دانش آموز از ما دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پناهی‌روا تصریح کرد: با وجود بیماری کرونا و محدودیت های آن، برنامه های خوبی در حوزه امور بانوان اتفاق افتاد و در حوزه دختران و زنان آموزش ها را کنسل نکردیم و با برنامه زمانبندی به مرحله اجرا درآوردیم.

در ادامه این نشست که با حضور سیدمجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران و کارشناسان و رابطان امور بانوان شهرستان های استان تهران در سالن جلسات آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد، اعضا حاضر به بیان نظرات ، دیدگاهها و پیشنهادات خود پرداختند.

برچسب‌ها زنان سرپرست خانواده وزارت آموزش و پرورش بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زنان سرپرست خانواده وزارت آموزش و پرورش بانوان زنان سرپرست خانواده وزارت آموزش و پرورش بانوان شهرستان های استان تهران آموزش و پرورش امور بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از «صفر» شدن زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، انسیه خزعلی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس در خصوص زنان سرپرست خانوار در صف انتظار حمایت نوشت:

«امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری...

بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها، امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.»

کد خبر 747164

دیگر خبرها

  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند