Web Analytics Made Easy - Statcounter

مه شو : سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان است. رامبد جوان تا کنون سه همسر داشته است. همسر اول او ماندانا روحی ، همسر دومش سحر دولتشاهی و همسر سوم و کنونی اش نگار جواهریان است. سحر دولتشاهی بعد از طلاق از رامبد جوان با همایون شجریان در ارتباط است و زمزمه هایی از ازدواج آنها چند سالیست در فضای مجازی منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سحر دولتشاهی بازیگر خبره و کاربلد سینما و تلویزیون است.

ماجرای طلاق رامبد جوان و سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی و رامبد جوان در تئاتر با هم آشنا شدند و در تاریخ بیست و هفتم اسفند ماه ۱۳۸۷ با هم ازدواج کردند. سحر دولتشاهی در جایی گفته است که دوستان مشترک بین من و رامبد وجود داشت و دورادور هم را می شناختیم. دوستی من و رامبد مانند خیلی از ازدواج ها در ایران بعد از دو سال به ازدواج منجر شد … زمانی که وقتش رسید حواس مان به هم بیشتر جلب شد و آشنایی مان تا ازدواج ادامه پیدا کرد. رامبد بعد از اینکه پیشنهاد ازدواج داد ، پیش پدرم رفت و با او در مورد تصمیمش صحبت کرد و در اخر هم به خواستگاری آمد.وقتی شایعه طلاق رامبد جوان و سحر دولتشاهی در فضای مجازی پیچید خیلی ها بو نمی کردند این زوج دوست داشتی از هم جدا شده باشند اما رفته رفته مشخص شد منبع شایعات موثق بوده است و متاسفانه طلاق گرفته اند. در سال ۱۳۹۳ در سکوت کامل خبری از هم جدا شدند و تا مدت ها در مورد طلاق شان صحبتی نکردند و مشخص بود که هیچکدام دوست ندارند حریم شخصی شان شکسته شود و ماجرای زندگی خود را در رسانه ها بازگو کنند.در دادگاه از او شکایت کردم تا جلوی کارش را بگیرم ، اما چون خودم اجاز کار به … هنوز هم دلیل واقعی جدایی سحر دولتشاهی و رامبد جوان برای عموم مشخص نیست. سحر دولشتاهی بعدها در مصاحبه ای گفت که سال ۱۳۹۳ در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی سپری شد و نه تنها در بازیگر رشد کردم در خیلی جهات دیگر هم رشد کردم.

رامبد جوان قبل از ازدواج با سحر دولتشاهی یک ازدواج ناموفق دیگر هم با ماندا روحی را تجربه کرده بوده است. رامبد جوان پس از جدایی از سحر دولتشاهی پس از مدت کمی با نگار جواهریان از ستاره های سینما ازدواج کرد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: تلویزیون دوچرخه سواری سینما و تلویزیون طلاق موسیقی سحر دولتشاهی رامبد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیدا مقصودلو همسر ایرانی ژوزه مورایس مربی خارجی سپاهان کیست؟

مدت‌هاست که سپاهان حال و روز خوشی در لیگ فوتبال ایران ندارد و ناکامی‌های پیاپی این تیم سبب شده که زردپوشان با صدر جدول فاصله بگیرند. جالب اینکه افت سپاهان از زمانی شروع شد که شایعه ازدواج مربی خارجی این تیم با شیدا مقصودلو، بازیگر سینما منتشر شد.

هواداران سپاهان مقصر نتیجه نگرفتن تیمشان را رابطه ژوزه مورایس با همسر ایرانی‌اش شیدا مقصودلو می‌دانند.

یک هوادار سپاهان اصفهان در توییتر نوشت: ضربه‌ای که شیدا خانوم به سپاهان زد، آمریکا تو جنگ جهانی به ژاپن نزده بود!

شایعه و خبر رابطه و ازدواج ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی تیم سپاهان با شیدا مقصودلو، باعث شده تا هزاران هوادار، دلیل افت تیم سپاهان در بازی‌های اخیر لیگ برتر فوتبال را به گردن این بازیگر ۲۸ ساله سینما و تلویزیون ایران بیاندازند!

شیدا مقصودلو متولد ششم شهریور ماه سال ۱۳۷۶ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی بوده و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

شیدا مقصودلو فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم سینمایی «قهرمان» آغاز کرد. او همچنین در نمایش‌های «چند تکه لغزان»، «لوله»، «آرش»، «تورنج» و «نشانی» نیز نقش‌هایی را ایفا کرده است.

 

منبع: روزیاتو

tags # سلبریتی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • چیزی کم ندارم فقط به دنبال همدم بودم ! | انگار جای زن و مرد در زندگی ما عوض شده است
  • داستان غم‌انگیز زنی که تنها همدم می‌خواست اما همسرش به دنبال پولش بود
  • روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران
  • واکنش رامبد جوان به «دشمن خدا»
  • رامبد جوان از ته دل خندید!
  • رامبد جوان: با تماشای «دُشمنِ خدا» از ته دلم خندیدم
  • شیدا مقصودلو همسر ایرانی ژوزه مورایس مربی خارجی سپاهان کیست؟