Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@08:51:30 GMT

سپیده خداوردی در پشت صحنه کلبه عمو پورنگ + عکس

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۰۷۶۹

سپیده خداوردی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام سپیده خداوردی است. سپیده خداوردی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از سپیده خداوردی را ملاحظه می‌کنید.

وضعیت تاهل و ازدواج

از نکات پرجستجو بیوگرافی سپیده خداوردی وضعیت تاهل و ازدواج اوست . سپیده خداوردی متاهل است و در خرداد 1391 با امین نظری ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثمره ی این زندگی پسری به نام سانیار است.

پسر سپیده خداوردی در آغوش عمو پورنگ + عکس فعالیت سپیده خداوردی در موسیقی موسیقی از 8 سالگی

موسیقی را اولین بار از سال 1368 وقتی 8 ساله بود شروع بیادگیری موسیقی کرد تا اینکه از سال 1374 وقتی 14 ساله بود نواختن تار و کنترباس را ادامه داد

خیلی زود در 15 سالگی با ارکستر فرهنگسرای بهمن بروی صحنه رفت سپس در ارکستر صدا و سیما نواخت و از سال 1378 به ارسکتر ملی پیوست

همکاری سپیده خداوردی با استاد شجریان

ساز اصلی وی پیانو است اما توانایی نواختن ساز تار و تنبک را نیز دارد و چندین تجربه با استاد محمدرضا شجریان در گروه شهناز و تورهای داخلی و خارجی داشتند

جوانی سپیده خداوردی در یک گروه موسیقی + عکس سپیده خداوردی در سینما پیمان (مجید فهیم‌خواه) – ۱۳۹۰ یکی از میان همه (ابراهیم شیبانی) – ۱۳۸۷ ایستگاه بهشت (نادر مقدس) – ۱۳۸۵ سپیده خداوردی در پشت صحنه فیلم جدیدش

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سپیده خداوردی سپیده خداوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سپیده بابایی رکنی، قهرمان مسابقات جایزه بزرگ «ارکینبایف» در کشور قرقیزستان در سال ۲۰۲۱، مدال طلای جهان و نقره آسیا خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

سپیده بابایی قهرمان جایزه بزرگ «ارکینبایف» در کشور قرقیزستان ۲۰۲۱ در ادامه این مراسم از حس و حال خودش گفت و افزود: یک سری حس‌ها را نمی‌شود به زبان آورد، زیرا دلی است و باید درک کرد.

وی ادامه داد: من همواره در زندگی و بویژه مسابقات، به امام رضا (ع) متوسل می‌شوم، یک سری اسامی ناخودآگاه به ذهن و زبان انسان جاری می‌شود و نام ائمه اطهار (ع) از این دسته اسامی است.

بابایی با تاکید بر اینکه صاحب اصلی این مدال امام رضا (ع) است، گفت: امروز مدالی را که به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردم در حقیقت برگرداندن امانت به دست صاحب اصلی اش امام رئوف است و بنده معتقدم که کار اصلی را خود خدا و حضرت ثامن الحجج (ع) انجام می‌دهد فقط باید خلوص نیت داشت.

دیگر خبرها

  • مراسم ازدواج باشکوه پیرمرد ۸۶ ساله (فیلم)
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • بانوی مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد
  • (ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند