Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@19:50:37 GMT

سفر بدون ویزای عراقیها به ایران

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۰۹۳۴

سفر بدون ویزای عراقیها به ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی ناس، فرودگاه نجف اشرف اعلام کرد که از امروز دوشنبه ۲۵ اکتبر شهروندان عراقی بدون داشتن ویزا می‌توانند به مقصدهای فرودگاهی ایران سفر کنند.

دفتر رسانه‌ای فرودگاه بین‌المللی نجف اشرف با انتشار بیانیه‌ای کوتاه تأکید کرد که این فرودگاه از امروز شهروندان عراقی را که در پی سفر به ایران هستند بدون روادید پذیرش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر رسانه‌های عراقی سندی را منتشر کرده‌اند که نشان‌دهنده دستور صدور روادید فرودگاهی برای زائران ایرانی در عراق است. بر اساس این سند که «ریاض الجندی الکعبی»، مدیر کل اداره گذرنامه و اقامت وابسته به وزارت کشور عراق خطاب به مدیریت‌های تابع خود صادر کرده آمده که به دستور دبیرخانه هیئت دولت برای شهروندان ایرانی که به صورت هوائی وارد عراق می‌شوند روادید فرودگاهی با اعتبار یک ماهه و قابل تمدید صادر می‌شود.

این سند در ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱ صادر شده است.

این حکم با سندی به امضای دبیر هیئت دولت عراق همراه شده که در آن مصوبه هیئت دولت درباره صدور روادید فرودگاهی برای شهروندان ایرانی در فرودگاه ها را به وزارت کشور محول کرده است.

کد خبر 5335784

منبع: مهر

کلیدواژه: نجف اشرف عراق فرودگاه نجف ایالات متحده امریکا افغانستان سوریه عراق رژیم صهیونیستی روسیه فلسطین طالبان انتخابات عراق ولادیمیر پوتین ترکیه لبنان ایران رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال عراقی ها از پاسخ ایران به اسرائیل (فیلم)

تعدادی از مردم عراق در حمایت از پاسخ ایران به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی به خیابان های بغداد آمدند و از این موضوع ابراز خرسندی کردند.

به گزارش ایسنا، در ادامه واکنش‌های مردمی به پاسخ ایران به اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، تعدادی از مردم عراق با حضور خیابان‌ها نسبت به این موضوع ابراز خرسندی کردند.

در دست تعدادی از این افراد پرجم گروه های مقاومت عراق مشاهده می‌شد.

بر اساس این گزارش تعدادی از مردم لبنان نیز با حضور  در خیابان‌های بیروت، از  پاسخ ایران به حملات رژیم صهیونسیتی ابراز خرسندی کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همزمان با حمله ایران، فوج پهپادها از یمن هم به سمت اسرائیل به پرواز درآمد بیانیه وزارت خارجه: حملات ایران حق ذاتی دفاع مشروع است

دیگر خبرها

  • گردشگران بلاروس می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • شرکت فرودگاه‌ها: وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود 
  • وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می شود
  • ضرغامی: نیمی از مردم دنیا می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • ضرغامی: نیمی از مردم دنیا می توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • نیمی از مردم دنیا می توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • ۳.۵ میلیارد نفر امکان سفر بدون روادید به ایران را دارند
  • حمایت مردم عراق از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • شادی شهروندان عراقی از عملیات تلافی‌ جویانه ایران
  • استقبال عراقی ها از پاسخ ایران به اسرائیل (فیلم)