Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سجادی، عصر دوشنبه در آیین تجلیل از مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی در مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم تهران، طی سخنانی با بیان اینکه، ورزشکاران و مدال آوران درختان پرمیوه ورزش کشورمان محسوب می‌شوند، گفت: به عنوان وزیر وظیفه دارم تا چون باغبانی از این درختان حمایت کنم.

وزیر ورزش با بیان اینکه در تمام دنیا، شهرداری ها نقش به سزایی در گسترش و برگزاری ورزش دارند، خاطر نشان کرد: بسیاری از میزبانی ها توسط این بخش صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه دارد.

برچسب‌ها شهر تهران سید حمید سجادی فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران سید حمید سجادی فدراسیون کشتی شهر تهران سید حمید سجادی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش

پس از مشارکت چشم گیر مخاطبان شبکه ورزش سیما در رای گیری قهرمان ایران که به انتخاب برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ پرداخت، قرار است پنجم اردیبهشت ماه با پخش زنده تلویزیونی همزمان شبکه ورزش و شبکه سه برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ در اختتامیه جشنواره قهرمان ایران معرفی شوند.

در این مراسم که شبکه ورزش میزبان آن است و در سالن همایش‌های صداوسیما با اجرای پیمان یوسفی برگزار می‌شود، رییس سازمان صداوسیما، نامزد‌های قهرمان ایران، وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌ها و بزرگان ورزش کشور حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • ساخت سامانه خورشیدی جلوگیری از سرمازدگی درختان
  • سامانه‌ خورشیدی جلوگیری از سرمازدگی درختان ساخته شد
  • ساخت سامانه ایران ساخت برای جلوگیری از سرمازدگی درختان
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد