Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه ملی ایثارگران در پیامی وحدت آفرین اعلام کرده است: در عین پیگیری مطالبات بر حق و قانونی ایثارگران مخالفت خود را با هرگونه حضور خیابانی و تحرکات تفرقه انگیز بیان می‌داریم. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شبکه ملی ایثارگران در خصوص لزوم حفظ وحدت در جامعه ایثارگری و پرهیز از رفتارهای غیرقانونی بیانیه ای صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این بیانیه ضمن انتقاد از برخی عملکردهای مدیران از تجمعات و اعتراضات غیرقانونی اعلام برائت کرده است.

شبکه ملی ایثارگران با مجوز از وزارت کشور و ثبت شرکت‌ها (به شماره ثبت 47606) با هدف هم‌افزایی انجمن‌های ایثارگری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پیگیری مطالبات به حق و قانونی ایثارگران، ایفای نقش نظارتی در پیاده شدن صحیح قوانین و مصوبات مربوطه وارائه راهکار به مسئولین قانون گذار و اجرایی کشور برای رفع مشکلات ایثارگران فعالیت می‌کند و بر اساس قانون تنها شبکه رسمی ملی و نماینده قانونی ایثارگران کشور است. انجمن های رسمی و قانونی جانبازان و ایثارگران عضو این شبکه هستند. متن پیام شبکه مبی ایثارگران در ادامه می‌آید:

بسم رب‌الشهداء و الصدیقین

بیانیه شبکه ملی ایثارگران

وحدت مسلمانان تاکتیکی نیست بلکه یک امر اصولی است. اگر مسلمان‎ها متحد باشند هم‌افزایی می‎کنند، همه‌شان قوی می‎شوند. اتحاد مسلمانان یک فریضه‌ قطعی قرآنی است.
بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب دوم آبان 1400

ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت ولادت با سعادت نبی اکرم حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و آرزوی سلامتی و موفقیت برای آحاد مسلمانان به استحضار جامعه‌ی بزرگ ایثارگری می‌رساند، در ماه‌های آغازین دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی که برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران هم‌افزایی بالایی در سطح سه قوه اصلی شکل گرفته و می‌رود تا ان‌شاءالله سال 1400 را به نقطه عطفی در تاریخ منطقه و جهان تبدیل کند و شجره‌ طیبه‌ مقاومت اسلامی ثمر دهد جای آن است که دلسوزان نظام اسلامی و ایران مقتدر یکپارچه و به صورت ید واحده تحت لوای یک پرچم و با گوش جان سپردن به فرمایشات امام خامنه‌ای حفظه‌الله به سوی هدف اصلی که همانا پیروزی مستضعفین عالم بر استکبار جهانی و ظهور بقیةالله الاعظم حضرت حجت(عج) می‌باشد حرکت نمایند.

با شروع به کار جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران که از متن جامعه‌ ایثارگری برخاسته و با حضور سال‌های متمادی در حوزه قانونگذاری اشراف کاملی بر چالش‌های پیش روی بنیاد شهید و امور ایثارگران و راه‌های غلبه بر آنها دارند بارقه‌ای از امید در دل ایثارگران ایجاد شده و مشتاقانه منتظر تحول مدیریتی در افضل نهادها (به فرموده امام راحل ره) هستند و صد البته واقفیم که بایستی فرصت لازم را در اختیار داشته باشند تا بر مشکلات انباشته شده سالهای طولانی فائق آیند.
 
در این مسیر تحولی، موضوعاتی همچون اجرای صحیح و کامل ماده 38 ، 39 و 45 قانون جامع ایثارگران، مباحث مربوط به مسکن، اشتغال و مخصوصا درمان آنان و حل مسائل و مشکلات مربوط به زندگی دوران سالمندی والدین معظم شهدا و جانبازان دارای آسیب شدید جسمانی و همچنین پیگیری بحق و قانونی غرامت قطعنامه 598 مطالبه‌ اصلی جامعه‌ ایثارگری‌ست که معتقدیم بایستی در فضایی به دور از تنش و همسو با سیاست‌های دولت مردمی از طرق قانونی دنبال شود.

ذکر این نکته مهم ضروری‌ست که توجه به شرایط سیاسی جهان اسلام، حفظ وحدت ایجاد شده میان دو ملت و دولت برادر ایران و عراق که برکات آن را در راه‌پیمایی‌های عظیم اربعین حسینی شاهد بوده‌ایم و پیروزی مقاومت اسلامی در منطقه و جهان برای ایثارگرانی که با جان و مال خویش وارد عرصه مبارزه شده‌اند از اهمیت و اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

در این راستا شبکه ملی ایثارگران با 9 انجمن ملی و ثبت شده کشوری شامل:

- انجمن جانبازان نخاعی
 
- انجمن راست‌قامتان(جانبازان دو و سه عضو قطع)

- انجمن خانه نور(جانبازان بصیر)

- انجمن فرزندان شاهد نواندیش و خدمتگزار

- انجمن آزادگان دفاع مقدس

- انجمن ریه‌های خسته(جانبازان شیمیایی)

- انجمن آیه‌های ایثار و تلاش(همسران معظم شهدا و جانبازان)

- انجمن فرهنگیان شاهد و ایثارگر

- انجمن جانبازان کانادین(قطع پا از ناحیه‌ی لگن)

ضمن انتقاد از عملکرد معاونت حقوقی بنیاد در کوتاهی طرح موضوع در مجامع بین المللی اعلام می‌دارد: در عین پیگیری مطالبات بر حق و قانونی ایثارگران مخالفت خود را با هرگونه حضور خیابانی و تحرکات تفرقه انگیز از جانب کسانی که ناآگاهانه ایثارگران عزیز را دعوت به حضور در خیابان و بهانه‌دادن به دشمنان و بیگانگان می‌نمایند، بیان می‌دارد و صمیمانه آن‌ها را به حفظ وحدت و پیگیری مطالبات از راه‌های قانونی دعوت می‌نماید. همچنین از عموم ایثارگران استدعا دارد، اطلاعات فردی خود را برای اشخاصی که فاقد مجوزهای لازم قانونی هستند ارسال ننمایند، تا خدای ناکرده دچار مشکلات و تبعات منفی آن نشوند.

دیدار رئیس بنیاد شهید با خانواده‌ شهدا و جانبازان اهل تسنن+تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان نخاعی جانبازان 70 درصد جانبازان شیمیایی جانبازان اعصاب و روان جانبازان مدافع حرم جانبازان دفاع مقدس انجمن جانبازان نخاعی شبکه ملی ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان نخاعی جانبازان 70 درصد جانبازان شیمیایی جانبازان اعصاب و روان جانبازان مدافع حرم جانبازان دفاع مقدس انجمن جانبازان نخاعی شبکه ملی ایثارگران شبکه ملی ایثارگران قانونی ایثارگران پیگیری مطالبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد

محسن خوشبین مسئول امور ایثارگران و ستاد راهیان نور شرکت آبفای استان یزد بر تسریع در روند تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت آبفای استان یزد تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های مستمر، ۴۳ نفر از ایثارگران مجموعه آبفا تاکنون تبدیل وضعیت شده اند که ۳۰ نفر مربوط به سال گذشته است.

او تعداد ایثارگران شرکت آبفای استان یزد را ۲۵۹ نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد چهار نفر شهید، ۳۵ نفر جانباز و ۲ نفر آزاده می‌باشند.

مسئول امور ایثارگران و ستاد راهیان نور شرکت آبفای استان یزد برقراری ارتباط و تعامل سازنده با مسئولان ایثارگر در دستگاه‌های اجرایی مختلف به منظور حل موضوعات مرتبط با ایثارگران را مهم برشمرد و ادامه داد: بازدید از خانواده شهدای شرکت، برپایی غرفه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگزاری همایش فرهنگی دختران و مادران، بازدید از ۱۵ خانواده شهید استان، برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران صنعت آب و برق استان، برگزاری مراسم یادواره شهدای شرکت و برگزاری جلسات منسجم ایثارگران وزارت نیرو استان از جمله برنامه‌های فرهنگی این امور در سال گذشته است.

خوشبین با تاکید بر جلب مشارکت تمامی همکاران به ویژه معاونین و مدیران حوزه ستادی برای حل موضوعات ایثارگران شرکت و دیگر مراجعه کنندگان ایثارگر گفت: میزخدمت ایثارگران با حضور نمایندگان آبفای کشور و وزارت نیرو به منظور اتخاذ راهکار‌های مناسب برای حل مشکلات ایثارگران برپا شد.

او با اشاره به اجرای تقویم برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، تفریحی امور ایثارگران با رویکرد ارتقاء روحیه ایثارگری در سطح سازمان، گفت: برگزاری نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت ایام الله‌های سال به خصوص ۲۲ بهمن، روز قدس و هفته دفاع مقدس، تجلیل از آزادگان شرکت، برگزاری اردو‌های زیارتی سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و راهیان نور، ارسال کمک‌های معیشتی به مراسم اربعین، ارسال نیرو فنی و متخصص به قرارگاه وزارت نیرو جهت مراسم جهانی اربعین، بزرگداشت روز ۹ دی به همراه تقدیر از اولین شهید وزارت نیرو، غبارروبی آرامگاه شهدای گمنام و نام گذاری ۴۶ تاسیس شرکت به نام شهدا استان از دیگر اقدامات این امور است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • کنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگذارد
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند