Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@06:55:33 GMT

نماز جمعه بستری برای بازتاب شکوه انقلاب است

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۱۰۷۵

نماز جمعه بستری برای بازتاب شکوه انقلاب است

به گزارش ایرنا، آیت‌الله «علی خاتمی» روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه امام جمعه ساوه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: نماز جمعه قرارگاه ایمان، بصیرت و از برکات انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: شهرستان ساوه به عنوان قطب صنعتی کشور در مدت پس از پیروزی انقلاب، امامان جمعه متعددی داشته است و امروز امام جمعه ابهر پس از ۱۳ سال فعالیت به امامت جمعه شهر ساوه منصوب می‌شود که امیدواریم در این شهرستان منشأ خیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: نماز جمعه حج فقرا است که پیروان ولایت فقیه در این پایگاه حضوری پررنگ دارند.

آیت الله خاتمی بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و یگانگی نیازمندیم در حالی که به برکت اسلام و انقلاب ابهت آمریکا از هم شکسته شد.

امام جمعه زنجان گفت: با وجود تمام تهدیدات و تحریم‌ها، امروز انقلاب اسلامی از همیشه قدرتمندتر است و با سکانداری مقام معظم رهبری بسوی اهداف متعالی پیش می‌رود و تمام مردم و مسئولان باید در هر مقام و جایگاهی برای ساخت ایرانی آباد تلاش کنند.

گفتنیست؛ حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه سابق ساوه پس از ۶ سال حضور در سمت نمایندگی ولی فقیه با مردم این شهرستان خداحافظی کرد.

برچسب‌ها ساوه انقلاب اسلامی ایران مراسم معارفه امام جمعه زنجان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه انقلاب اسلامی ایران مراسم معارفه ساوه انقلاب اسلامی ایران مراسم معارفه امام جمعه زنجان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی ایران به صهیونیست‌ها از ضرورت‌ها بود

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه سیلی حمله ایران به اسرائیل باید به گوش صهیونیست‌ها زده می‌شد، گفت: این سیلی ضروری بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری؛ نماینده ولی فقیه در استان یزد در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمندگان ما همواره در همه جبهه‌ها مقاوم ایستاده‌اند و با توکل به خدا اجازه تعدی به دشمنان نداده‌اند.

امام جمعه یزد با اشاره به خاطرات رزمندگان در دوران دفاع مقدس بیان کرد: گاه ماه‌ها و روزها برای شناسایی و فتح یک هدف برنامه‌ریزی می‌شد، اما همین‌که متوجه می‌شدند در آن نزدیکی‌ها مدرسه وجود دارد یا مردم سکونت دارند، عملیات ادامه پیدا نمی‌کرد. 

وی تصریح کرد: شب گذشته نیز حملات به مدارس، بیمارستانها و مراکز عمومی انجام نشد و برخلاف صهیونیست‌ها که کودک‌کشی پیشه و مرام آنهاست، رزمندگان ما فقط مراکز نظامی را هدف قرار دادند. 

آیت الله ناصری با بیان اینکه چند کشور در عملیات دیشب به اسرائیل کمک کردند تا پهپادهای ما را ردگیری و منهدم کنند، ادامه داد: هیچ یک از آنها نتوانستند کاری انجام دهند زیرا کار ایران حساب شده بود و بر همین اساس است که امروز گنبد پوشالی اسرائیل کارایی ندارد.  

امام جمعه یزد با دعا برای طول عمر و عزت رهبر معظم انقلاب و رزمندگان اسلام عنوان کرد: باید به صهیونیست‌ها سیلی می‌زدیم و گرنه جری می‌شدند و خدا را شاکریم که این اقدام با موفقیت انجام شد. 

وی با اشاره به آیه شریفه واعدوا لهم ما استطعتم من قوه، بیان کرد: این آیه حکمتی دارد؛ این آیه دستور جنگ نمی‌دهد، بلکه دستور آمادگی می‌دهد بنابراین باید هیمنه داشته باشیم تا دشمن از آن بهراسد.

وی با تاکید بر اینکه نیت پاک رزمندگان و توکل آنها ما را سرمنزل مقصود می رساند، افزود: امام همواره می‌فرمودند که انقلاب صاحب دارد و صاحب این انقلاب، آن را حفظ می‌کند و این حرف اطمینان خاطری داده که کارها را پیش می‌برد. 

آیت الله ناصری با بیان اینکه خیلی‌ها نمی‌خواهند باور کنند و خود را به نفهمی و نادانی می‌زنند اما تلاش‌های بسیاری در این نظام و انقلاب صورت گرفته است، افزود: حرکت و اقدامات سردار سلیمانی تمام توطئه‌های دشمن با سرمایه‌گذاری‌های بسیار را به باد فنا داد. 

وی یادآور شد: کاری نظیر حمله دیشب به رژیم صهیونیستی، هم از نظر نظامی بزرگ و عظیم است، هم از نظر شجاعت و استقامت و ایستاگی و اگر کسی تحلیل کند، تامل برانگیز است. 

نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: اطمینان داشته باشید که امام زمان(عج) پشت سر ملت اسلامی ماست تا در مسیر خدا و یاری دین خدا باشیم و باید مراقب باشیم که زرق و برق‌های دنیا ما را منحرف نکند و پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن بسپاریم.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • راهپیمایی جمعه خشم در لرستان
  • کاظم صدیقی محاکمه نشد، شفاف سازی هم نکرد، اما حالا طلبکار شده است /خلوت‌ترین نمازجمعه بعد از انقلاب انجام شد و برخی فرادا نماز خواندند
  • پیام های کاهش شرکت در نماز جمعه حجت الاسلام صدیقی
  • سیلی ایران به صهیونیست‌ها از ضرورت‌ها بود
  • تصویری قدیمی که بعد از نماز جمعه کاظم صدیقی وایرال شد /چرا صدیقی مانند معاون اول قوه قضاییه استعفا نمی‌دهد؟
  • پیام ادامه حضور کاظم صدیقی در امامت جمعه تهران از نگاه سیاسیون /لجاجت، دهن کجی، تبرئه یا ...+جدول
  • فاصله زیادی تا رسیدن به آرمان‌های انقلاب داریم