Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونای استان تهران در جلسه امروز این ستاد گفت: شکل تردد شبانه تغییر کرده است و ساعت های انتهایی شب خلوت تر است و ساعات ابتدایی شلوغ تر شده است و از سوی دیگر محدودیت منع تردد شبانه در کاهش تجمعات خانوادگی تاثیر نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این موضوع حجم کار زیادی به ناجا تحمیل کرده و زمانی تصویب شد که واکسیناسیون نبود در حالی که امروز طرح واکسیناسیون در حال اجرا است. این محدودیت کاربردی ندارد و اثربخشی در کنترل بیماری ندارد؛ لذا پیشنهاد ما حذف منع تردد شبانه است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: اگر در مقطعی مثلاً آمار بستری افزایش یافت می‌توان به عنوان یک بسته و مقطعی آن را اعمال کرد؛ اما اجرای مداوم آن را اثربخش نمی‌دانیم؛ البته حذف این طرح باید به دلیل عدم اثربخشی باشد و نباید موجب عادی‌انگاری شود.

کد خبر 634036 برچسب‌ها محدوديت تردد كرونا در ايران علیرضا زالی تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محدوديت تردد كرونا در ايران علیرضا زالی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده مرکز تولید نزاجا: تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شوند

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، فرمانده مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا با بیان این‌که «در نیروی زمینی ارتش نگاه ویژه‍ای به ارتقا، طراحی و تولید تجهیزات وجود دارد»، گفت: در آینده‌ نزدیک، شاهد ارائه‌ تجهیزات جدیدی برای ارتقای توان رزم به نیروی زمینی ارتش خواهیم بود.

امیر سرتیپ دوم غلام‌حسین سلیمانی در گفت‌وگویی درباره بازسازی و بازتولید ادوات مورد نیاز نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: در دنیا تجهیزات نظامی دارای ویژگی‍های خاص را از رده خارج نمی‌کنند، بلکه آن‌ها را ارتقا می‌دهند؛ به عنوان مثال تانک «ام ۶۰» از جمله تجهیزاتی است که در دهه ۶۰ میلادی وارد کشورمان شده و اکنون این وسیله با قرارگیری تجهیزات نوین بر روی آن، به وسیله‌ای عملیاتی برای مقابله با تهدیدات تبدیل شده است.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم صحنه‌ نبرد، اقتصادی کردن چنین تجهیزاتی است؛ از این رو با همین نگاه در حوزه‌ زرهی و توپخانه، تجهیزات موجود یا در حال طراحی، باید امکان مقابله با تهدیدات را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در نیروی زمینی ارتش نگاه ویژه‍ای به تجهیزات وجود دارد؛ چه به تجهیزاتی که برای مقابله با تهدیدات، نیازمند ارتقا هستند و چه تجهیزات جدیدی که بر حسب نیاز باید طراحی و تولید شوند؛ بنابراین در همین راستا و در آینده نزدیک شاهد الحاق تجهیزات جدید به این نیرو خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • انتقام سپاه از اسراییل دل مردم را شاد کرد
  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • فرمانده مرکز تولید نزاجا: تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شوند
  • اعتراف به اصابت موشک‌های ایران به تاسیسات هسته‌ای و نظامی |‌ مقابله ۹۹ درصدی با موشک‌های سپاه دروغ بود
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • اعتراف لیبرمن: بدون رادار‌های آمریکایی، مقابله با ایران ممکن نبود
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • تهدید جدی اسرائیل از سوی فرمانده ارشد سپاه؛ از این پس شرارتی انجام شود، از خاک ایران مقابله می‌کنیم