Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سازمان سنجش طی اطلاعیه‌ای از امکان چاپ کارت شرکت در آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1400 (دوره چهارم) خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سازمان سنجش، به اطلاع متقاضیان شرکت در چهارمین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران در سال 1400 می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ 07/08/1400 در شهر تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:00 صبح آغاز و در‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن در‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
الف - نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون متقاضیان از روز سه‌شنبه مورخ 04/08/1400 برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت؛ لذا متقاضیان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
 ب - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:
1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در روز پنجشنبه مورخ 06/08/1400 با همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملی و اصل شناسنامه عکسدار) به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص مندرج در بند «ج» مراجعه نمایند.
 2- چنانچه کارت شرکت در آزمون فاقد عکس می‌باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می‌باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.
3- چنانچه شماره داوطلبی شما چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا می‌باشد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.
ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود وی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.
یادآوری: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.
ج - آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون
نماینده مسوول رفع نقص در روز پنجشنبه 06/08/1400 صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 17:00 در باجه‌ی رفع نقص مستقر خواهد شد. آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در‌آزمون، برای اطلاع آن دسته از متقاضیانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده مسوول رفع نقص کارت می‌شوند، به شرح ذیل می‌باشد:
تهران: میدان فردوسی، خیابان انقلاب، مابین خیابان استاد نجات اللهی و سپهبد قرنی، بن بست شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره.
د‍ ـ یادآوری های مهم‌:
1- در زمان حضور درجلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت درآزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
2- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:00 (هشت) صبح روز جمعه 07/08/1400 آغاز می‌گردد.
3- در ورودی ِحوزه‌های امتحانی رأس ساعت 7:30 (هفت و سی) بسته خواهد شد؛ لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن در‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
4- هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
morteza azani, [25.10.21، 15:12]5- متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، ساعت هوشمند، تلفن همراه، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری رفتار خواهد شد.
6- مخدوش نمودن و پاره نمودن اوراق امتحانی، تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می‌گردد و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.
ه‍- دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی
ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه‌های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه‌های برگزاری آزمون، انتظار می‌رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده‌های محترم خود، آن را رعایت کنید:
1- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 7:00 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.
2- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.
3- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.
4- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.
5- همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.
6- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.
7- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.
8- از تماس دست‌ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.
9- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
10- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.
11- در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی، همچنان بر صندلی خود مستقر باشید.
12- به پیام‌هایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و در جلسه آزمون از بلندگو پخش می‌شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.
13- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می‌شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب‌ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و... خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.
و- نحوه اقدام برای متقاضیان مبتلا به کرونا:
متقاضیانی که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند می‌بایست با مراجعه به باجه رفع نقص (طبق مندرجات بند ج همین اطلاعیه) گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه نمایند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آن‌ها بعمل آید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کارت مشاوران رسمی مالیاتی ایران پرینت کارت شرکت در آزمون برگزاری آزمون حوزه امتحانی همراه داشتن سازمان سنجش جلسه آزمون کارت ملی روی کارت خواهد شد رفع نقص بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود

رییس سازمان سنجش با تاکید بر امنیت و سلامت کامل کنکور سراسری، از عدم قطعی اینترنت در حوزه‌های امتحانی خبر داد. پورعباس همچنین از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی برای برگزاری این آزمون سراسری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالرسول پور عباس؛ رییس سازمان سنجش با بیان اینکه کنکور سراسری نوبت اول 1403 در امنیت و سلامت کامل برگزار می‌شود، اظهار کرد: اینترنت در هیچکدام از حوزه‌های امتحانی قطع نمی‌شود.

وی تصریح کرد: همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار الزامی است. همچنین دربِ حوزه‌های امتحانی صبح‌ها رأس ساعت 7:30 صبح و 14:00 بسته خواهد شد.

زمان دریافت کارت کنکور سراسری 1403 اعلام شد

رییس سازمان سنجش خاطرنشان کرد: در این آزمون یک میلیون و 152 هزار و 518 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح فردا پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر همان روز برگزار می‌شود؛ آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح پس فردا جمعه 7 اردیبهشت ماه در 412 شهر، 624 حوزه اصلی و 1993 حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • بیش از ۷۲۰ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ گرفتند
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور