Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی  که از هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر جام خلیج فارس عصردوشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم میزبان با گل دقایق پایانی، بازی را به حریف خود واگذار کرد تا این بازی تنها یک گل و دیگر چیزی به همراه نداشته باشد.

مساوی عادلانه ترین نتیجه ای بود که باید برای این بازی سرد رقم می خورد که اینگونه نشد و فجری ها تسلیم شلیگ سنگین میلاد زکی پور شدند و بازی را واگذارکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم های فجر و گل گهر در نیمه نخست چنگی به دل نزد هر چند ۲ تیم هم فرصت های برای گلزنی داشتند اما دراین نیمه توپ بیشتر در میانه میدان در حرکت بود.

هر۲ تیم تمرکز خود را در میانه میدان گذاشته بودند که تجمع بازیکنان در این منطقه به فشردگی بازی افزود.

بازی را گل گهریها بهتر آغاز کردند تا  دقیقه ۱۵ هم برتر بودند، آنها سعی داشتند با ارسال توپ های بلند به پشت مدافعان فجر برای تبریزی وصادقی  به گل برسند اما مدافعان فجر با هوشیاری اجازه ندادند حریفشان با این شیوه با گل برسد.

از دقیقه ۲۰ بازی بود که تیم میزبان نیز بر توپ و میدان مسلط شد و آنها باور کردند که می توانند به حریف خود که از بازیکنان مطرح سود می برد فشار بیاورند و فرصت های خوبی هم ایجاد کنند.

لحظات حساس نیمه نخست

دقیقه ۲۲ فجری ها یک فرصت خوب گلزنی را از دست دادند در این لحظه بر روی ارسال یک ضربه ایستگاهی توپ درون محوطه جریمه تیم گهر به حمید نعمتی هافبک تیم فجر  رسید اما ضربه سر کم دقت این بازیکن به بیرون رفت تا فجریها به گل نرسند.

دقیقه ۲۹ هم فرشید باقری هافبک تیم گل گهر، ایمان صادقی دروازه بان تیم فجر را به واکنش واداشت و یک فرصت را از تیم میهمان گرفت.

دقیقه ۳۵ بازی مرتضی تبریزی مهاجم تیم گل گهر آسیب دید تا میهمان یک تعویض اجباری داشته باشد و بهنام برزای جانشین این بازیکن سر زن شد.

دقیقه ۴۰ نزدیک بود مدافع تیم گل گهر دروازه خودی را باز کند در این لحظه رضا آقا بابایی هافبک تیم فجر از سمت چپ توپ خوبی را روی دروازه تیم گل گهرارسال کرد که این توپ می رفت با ضربه سر علیزاده مدافع تیم میهمان تبدیل به گل خودی شود که توپ با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت، میهمان شانس آورد که این توپ گل نشد.

در دقایق پایانی بازی، دو بار  مهاجمان  تیم گل گهر فرصت گلزنی داشتند که ایمان صادقی دروازه بان تیم فجر اجازه نداد دروازه اش باز شود تا نیمه نخست بدون ردو بدل گلی پایان یابد.

در نیمه دوم هم بازی خوبی از سوی دو تیم شاهد نبودیم به نظر می رسید هر دو تیم به مساوی راضی باشند،  دقیقه ۷۵ ضربه سرخطرناک میلاد احمدی هافبک فجر به کرنر رفت.

انتظار داشتیم این بازی که در آن به ویژه  تیم میهمان که از بازیکنان مطرح سود می برد بازی بهتری را شاهد باشیم اما در واپسین لحظات وقت تلف شده نیمه دوم میلاد زکی پور هافبک تیم گل گهر با یک ضربه زیبا دروازه تیم فجر را باز کرد تا یخ بازی با این گل، آب شود .

سر انجام این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان پایان یافت تا این تیم با ۶ امتیاز به صدر جدول برود .

در لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس ۱۶ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز مرتضی تبریزی لیگ برتر فوتبال فرشید باقری تیم فوتبال گلگهر سیرجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز مرتضی تبریزی لیگ برتر فوتبال فجر سپاسی شیراز مرتضی تبریزی لیگ برتر فوتبال فرشید باقری تیم فوتبال گلگهر سیرجان تیم میهمان تیم گل گهر هافبک تیم لیگ برتر تیم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با دبل مغانلو مقابل ملوان دوباره مدعی شد

تیم فوتبال سپاهان با درخشش شهریار مغانلو برابر ملوان به پیروزی دو بر یک رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال ملوان وسپاهان از ساعت ۱۷ در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی به مصاف هم رفتند که سپاهان صاحب برتری دو بر یک شد.

مرتضی منصوریان با کمک‌های حسن ظهیری و محسن سلطانی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

تیم‌های پنجم و سوم جدول در شرایطی به مصاف هم رفتند که ملوان پس از شکست هفته گذشته برابر پرسپولیس، در ورزشگاه خانگی به دنبال بازگشت دوباره به جاده برد بود و در سوی دیگر سپاهان که با کسب یک برد و یک مساوی در دو هفته اخیر از روند پرفراز و نشیب خود فاصله گرفته، در انزلی در پی ادامه این روند و بیشتر نشدن فاصله‌اش با صدر جدول بود.

ملوان با توجه به بازی در خانه هجومی‌تر آغاز کرد و خیلی زود هم توانست به گل برسد. در دقیقه ۱۲، محمدرضا رمضانی پاس رو به جلوی رضا جعفری را وارد دروازه میرزازاد کرد تا انزلی‌چی‌ها یک بر صفر پیش باشند.

در ادامه اگر چه سپاهان برای جبران گل خورده رو به جلوتر بازی کرد اما ملوان هم روی ضد حملات خطرناک نشان می‌داد و در دقیقه ۴۵ جعفری می‌توانست خودش و ملوان را دو گله کند اما ضربه مهاجم ملوان به تیر دروازه برخوردکرد. نیمه اول با تک گل ملوان به سود آنها به پایان رسید و سپاهانی‌ها برای جبران چشم به نیمه دوم داشتند.

نیمه دوم را سپاهان پرفشارتر شروع کرد و شهریار مغانلو پس از عبور از دروازه‌بان ملوان با خطای او در محوطه جریمه سرنگون شد تا منصوریان نقطه پنالتی را نشان دهد. مغانلو پشت این ضربه قرار گرفت و در دقیقه ۵۳ گل مساوی را وارد دروازه ملوان کرد.

فشار سپاهان برای زدن گل برتری ادامه داشت و در دقیقه ۷۳ ارسال کاوه رضایی از جناح راست را مغانلو در داخل شش قدم با یک تکل وارد دروازه ملوان کرد تا شاگردان ژوزه مورایس ۲ بر یک جلو بیفتند. در ادامه تلاش انزلی‌چی‌ها خانه برای فرار از شکست خانگی نتیجه‌ای نداشت و سپاهان توانست با نتیجه ۲ بر یک ملوان را شکست دهد. سپاهان با به دست آوردن دومین برد متوالی ۴۵ امتیازی شد و اختلافش را با صدر به ۸ امتیاز کاهش داد تا شانس‌های این تیم برای قهرمانی در ۶ هفته پایانی زنده بماند.

ملوان هم با قبول دومین شکست متوالی با ۳۸ امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

ترکیب اولیه ملوان:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آزمان اکوان، ابودر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمدرضا بردبار، محمد عمری، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب اولیه سپاهان:

نیما میرزازاد، میلاد زکی پور، هادی محمدی،سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده، رضاشکاری و شهریارمغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

دیگر خبرها

  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • لیگ یک/حافظیه برد به خودش ندید
  • سپاهان با دبل مغانلو مقابل ملوان دوباره مدعی شد
  • پیروزی سخت ایران مقابل بحرین در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴
  • دو اتفاق مهم در سیرجان؛ حالا دیگر فوتبال ۹۰ دقیقه نیست!