Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@01:29:07 GMT

خصوصیات ردمی نوت ۱۱ لو رفت

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۱۳۵۲

خصوصیات ردمی نوت ۱۱ لو رفت

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از gizmochina؛ شرکت شیائومی قرار است، گوشی‌های Redmi Note ۱۱ خود  را در ۲۸ اکتبر معرفی کند. این شرکت قبل از اعلام رسمی، ویژگی‌های اصلی Note ۱۱ را فاش کرده است. اطلاعات تازه نشان می‌دهد که شیائومی برای اولین بار در سری Note خود، پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰W را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها حاکی از آن است که سری Redmi Note ۱۱ از شارژ سریع ۱۲۰W پشتیبانی می‌کند که سریعترین فناوری شارژ شیائومی بوده، پیش از این نیز شرکت مذکور شارژ ۱۲۰ واتی را برای گوشی‌های هوشمند خود ارائه کرده است.پیش بینی می‌شود Redmi Note ۱۱ شامل سه مدل  Note ۱۱، Note ۱۱ Pro و Note ۱۱ Pro+باشد.

انتظار می‌رود شارژ سریع ۱۲۰ واتی فقط در گوشی Note ۱۱ Pro+ قابل دسترس باشد. طبق اطلاعات فاش شده، مشخصات Redmi Note ۱۱ Pro+ تقریباً مشابه Note ۱۱ Pro خواهد بود. انتظار می‌رود مدل پرو با تراشه Dimensity ۹۲۰ و شارژ سریع ۶۷ واتی عرضه شود، در حالی که  Pro+ با تراشه بهتر و فناوری شارژ سریع‌تر عرضه شود.

با مشخصات Redmi Note ۱۱ Pro+ آشنا شوید

براساس گزارش‌ها، Redmi Note ۱۱ Pro+ پنل AMOLED ۱۲۰ هرتز، تراشه Dimensity ۱۲۰۰، RAM LPDDR۴x، حافظه UFS ۳.۱ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. این گوشی همچنین دارای  یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و یک دوربین سه گانه  که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین کمکی عمق ۲ مگاپیکسلی است. پیش بینی می‌شود گوشی جدید ردمی دارای قابلیت‌های دیگر همچون بلندگو‌های دوگانه، موتور خطی محور X، یک بلستر IR و NFC نیز باشد.

گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس، در سه نوع مختلف مانند ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه، ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در دسترس خواهد بود. افزون براین گوشی جدید ردمی در رنگ‌هایی مانند Mysterious Blackland، Shallow Dream Galaxy و Time Quiet Purple  ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید 

زمان معرفی سری Redmi Note ۱۱ شیائومی مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی جدید شرکت شیائومی ردمی نوت11 شارژ سریع Redmi Note ۱۱ Note ۱۱ Pro

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، این موبایل دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی pOLED است که حافظه داخلی و RAM آن از نسخه عرضه شده در هند بیشتر است.

موتورلا اج ۵۰ پرو دارای یک نمایشگرpOLED با اندازه ۶.۷ اینچ و وضوح ۱.۵K است که رفرش ریت ۱۴۴ هرتز دارد و با کورنینگ گوریلا گلس ۵ محافظت می شود. در این دستگاه از تراشه اسنپ دراگون ۷ Gen۳ شرکت کوالکام استفاده است. نسخه جهانی اج ۵۰ پرو برخلاف نسخه عرضه شده در هند با ۸ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، دارای ۱۲ گیگابایت RAM و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

پشت موبایل موتورلا تنظیمات ۳ تایی دوربین دارد که حسگر اصلی آن ۵۰ مگاپیکسل همراه یک دوربین اولتراواید۱۳مگاپیکسل و دوربین تله فوتو۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و زوم هیبرید ۵۰ برابری است. دوربین سلفی اج ۵۰ پرو نیز ۵۰ مگاپیکسل است.

در کنار این موارد نسخه جهانی موتورلا اج ۵۰ پرو مجهز به سیستم عامل اندروید۱۴، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ واتی است. همچنین موبایل مذکور در برابر آب و گردوغبار مقاوم است و گواهینامه IP۶۸ دارد.

دستگاه مذکور در سه رنگ عرضه می شود و قیمت آن در انگلیس ۵۹۹ پوند و در اروپا ۶۹۹ یورو است. همچنین موتورلا اعلام کرده اج ۵۰ پرو را در آسیا، آمریکای لاتین و اقیانوسیه نیز عرضه می کند. جالب آنکه خریداران موبایل در اروپا و انگلیس ایربادهای تازه عرضه شده «موتوباد» را دریافت می کنند.

کد خبر 6080773 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13
  • سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!
  • بخشی از مشخصات شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو فاش شد
  • لپ‌تاپ ۲۰۲۴ اچ‌پی با شارژ سریع و عمر باتری ۱۲ ساعته رونمایی شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۲۷ فروردین)
  • گوشی وان‌پلاس Nord CE 4 به صورت جهانی عرضه شد