Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در جلسه توجیهی حفظ آثار شهرستان زیرکوه گفت: با کمک و استفاده از همه‌ی ظرفیت کشور می‌توان کار بزرگ کرد و به جهت اینکه این اتفاق بیفتد راه اندازی دفاتر حفظ آثار در شهرستان‌ها باید در دستور کار قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال این رشادت‌ها و مجاهدت‌ها به نسل آینده کار بسیار سخت و وظیفه سنگینی است که بر دوش ماست.

سرهنگ فلاحی بیان کرد: دشمن به دنبال تحریف و از بین بردن فرهنگ دفاع مقدس است و الان وظیفه عمومی انتقال این ارزش‌ها است و باید تلاش شود تا این فرهنگ از بین نرود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خراسان جنوبی عنوان کرد: همانگونه که در دفاع مقدس مردم ما حضور پیدا کردند، باید در عرصه حفظ و انتقال این ارزش‌ها نیز تلاش کنند.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفظ آثار دفاع مقدس وظیفه عمومی دفاع مقدس حفظ آثار ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  این دستگاه  با هدف دریافت پلاکت خون و نگهداری و هدیه  به بیماران سرطانی، بیماران  پیوند عضو و مغز استخوان، عمل باز قلب و مبتلایان به ایدز کارکرد دارد.

این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم  شمال آذربایجان غربی در پایگاه انتقال خون خوی  را اه اندازی شد.

برای خرید و نصب این دستگاه بیش از ۶۰  میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

همزمان با رونمایی از این دستگاه فرماندار و جمعی از مسئولان حوزه سلامت شهرستان خوی مقداری از خون خود را به مناسبت هفته سلامت برای نیازمندان به خون اهدا کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • انتقال آرادکوه در دستور کار شهرداری تهران
  • شکستگی لوله انتقال آب زاینده‌رود به کاشان تخریب غیرعمد بود
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد