Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیبالا از زمان پیوستن به بیانکونری فاتح ۵ اسکودتو و ۴ کوپا ایتالیا شده و همچنین ۲۶۰ بار در مجموع رقابت ها برای این تیم به میدان رفته است. 

پائولو دیبالا به رکورد ۱۰۴ گل زده میشل پلاتینی برای یوونتوس رسید و حالا به سرعت به رکورد جان چارلز حمله خواهد کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، ستاره آرژانتینی یوونتوس در سالیان اخیر با مصدومیت های متعددی دست و پنجه نرم کرد ولی بالاخره توانسته است دوباره به عنصری مهم برای تیمش تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ۲۷ ساله در فصل جاری سری آ طی ۶ مسابقه، ۳ گل زده و ۲ پاس گل فرستاده است و همچنین یک گل هم در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند. 

دیبالا در مصاف شب گذشته با اینتر، از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد تا به رکورد پلاتینی برسد و حالا با زدن یک گل دیگر، به رکورد جان چارلز ولزی خواهد رسید. گفتنی است که عنوان برترین گلزن تاریخ یوونتوس، هم اکنون با ۲۹۰ گل زده به الساندرو دل پیرو تعلق دارد. 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس بیانیه آشفته فدراسیون در خصوص VAR / پاسخ طرفداری به ابهامات مطرح شده فدراسیون با نامه AFC حقیقت را لو داد؛ VAR برای ایران الزامی نبود امضا دادن اوله گونار سولسشر به هواداران منچستریونایتد پس از شکست خانگی 5-0 مقابل لیورپول / فیلم وضعیت متفاوت سر الکس فرگوسن و سر کنی دالگلیش پس از گل پنجم لیورپول به منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد

بانوی پیر، یک پای فینال کوپا ایتالیا در فصل ۲۰۲۳/۲۴

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا فصل ۲۰۲۳/۲۴، یوونتوس با نتیجه ۱-۲ برابر لاتزیو شکست خود اما برتری ۳-۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، جواز حضور در فینال جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) را کسب کرد.

لاتزیو ۲-1 یوونتوس؛ رستگاری تلخ

رقیب بانوی پیر در بازی نهایی، یکی از دو تیم فیورنتینا یا آتالانتا بود. جدال رفت دو تیم با یک گل به سود بنفش‌پوشان فلورانس خاتمه یافت. فیورنتینا و آتالانتا فرداشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ در برگامو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گفتنی است یوونتوس با ۱۴ قهرمانی، پرافتخارترین تیم تاریخ کوپا ایتالیا به حساب می‌آید و این فرصت را دارد تا پانزدهمین جام این تورنمنت را نیز به ویترین افتخارات خود اضافه کند. یوونتوس در حالی جواز حضور در فینال جام حذفی را کسب کرده که اوضاع چندان جالبی در مسابقات لیگ ندارد و در رتبه سوم جای گرفته‌است. شاگردان الگری با وجود غیبت در تورنمنت‌های اروپایی، نتوانستند در سری آ پا به پای اینتر جلو بروند و قافیه را به این تیم باختند. کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و البته، قهرمانی احتمالی در جام حذفی، می‌تواند برآیند عملکرد یوونتوس در فصل جاری را مثبت کند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • گل میلیک به لاتزیو (لاتزیو ۲-۱ یوونتوس)
  • گل دوم کاستیانوس به یوونتوس (لاتزیو ۲-۰ یوونتوس)
  • گل کاستیانوس به یوونتوس (لاتزیو 1-0 یوونتوس)
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • تمدید قرارداد دیبالا و حفظ لوکاکو، دو درخواست ابتدایی ده روسی از مدیران رم
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود