Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان، روز شنبه یکم آبان ماه با بدرقه مسئولان شهری برای برگزاری اردوی آماده‌سازی قبل از اعزام به مسابقات آسیایی، عازم تهران و برپایی اردو و انجام تمرینات در کمپ تیم‌های ملی شد.

همچنین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بانوان نیز از روز شنبه اول آبان ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز شده است و ملی پوشان تمرینات خود را تا روز پنجشنبه ۶ آبان ماه زیر نظر مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی پیگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تیم شهرداری سیرجان روز چهارشنبه ۵ آبان ماه از ساعت ۱۵ در یک دیدار درون اردویی در مرکز ملی فوتبال به مصاف تیم ملی می‌رود.

تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان به منظور شرکت در مسابقات جام قهرمانان باشگاه‌های زنان آسیا در کشور اردن و تیم ملی فوتبال بانوان برای حضور در مسابقات جام ملت‌های بانوان آسیا در کشور هند اردو‌های تدارکاتی خود را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال ورزش بانوان فوتبال بانوان ملی فوتبال آبان ماه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

به گزارش مشرق، سرخپوشان پایتخت پس از تمرینات بدنسازی، روز یکشنبه هفته آینده در دیداری دوستانه به مصاف تیم مس رفسنجان می‌روند.

پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ۱۹ فروردین در سیرجان به مصاف گل‌گهر خواهد رفت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • فجر و شهر راز ، امروز هشتم فروردین به مصاف رقبا می‌روند.
  • فرانسه - شیلی؛ ترکیب رسمی
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • دختران فوتبالیست جوان ایران در رتبه دهم آسیا ایستادند
  • دختران فوتبالیست جوان ایران در جایگاه دهم آسیا