Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن فرانسوی استقلال امروز هر کاری خواست برابر ذوب آهن کرد تا آبی ها امیدوار به ظهور یک ستاره جدید در تیم شان بشوند

کوین یامگا امروز با بریس برابر ذوب آهن کاری کرد که هواداران استقلال خاطرات خوش حضور بازیکنانی مثل مامه تیام، دیاباته و پاتوسی را در این تیم فراموش کنند و امیدوار به ظهور یک ستاره جدید در تیم شان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، کوین یامگا امشب برای اولین بار در ترکیب استقلال به میدان رفت و بازی را در پست وینگر سمت راست آغاز کرد، او در این پست توانست گل اول را وارد دروازه ذوب آهن کند و در نیمه دوم بازی را در پست وینگر سمت چپ شروع کرد و در این پست هم چند موقعیت برای خودش و هم تیمی هایش ایجاد کرد.

یامگا بعد از تعویض ارسلان مطهری این بار به پست مهاجم هدف رفت و بازهم درخشش خود را ادامه داد و در دقیقه 95 با یک فرار زیبا و ضربه دقیق توانست گل دوم را وارد دروازه ذوب آهن کند.

برای یامگا که امروز اولین بازی اش را برای استقلال انجام می داد، هیچ چیز بهتر از چنین شروعی نبود تا جایی که حالا بسیاری از هواداران استقلال را امیدوار به آینده کرده است.

یامگا امشب کاری کرد که خیلی از هواداران استقلال خاطرات خوش حضور تیام، دیاباته و پاتوسی را فراموش کنند و حالا همه آماده درخشش یک ستاره جدید در جمع آبی پوشان هستند.

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس بیانیه آشفته فدراسیون در خصوص VAR / پاسخ طرفداری به ابهامات مطرح شده فدراسیون با نامه AFC حقیقت را لو داد؛ VAR برای ایران الزامی نبود امضا دادن اوله گونار سولسشر به هواداران منچستریونایتد پس از شکست خانگی 5-0 مقابل لیورپول / فیلم وضعیت متفاوت سر الکس فرگوسن و سر کنی دالگلیش پس از گل پنجم لیورپول به منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از صبح امروز آغاز شد که طی آن، وزیر اقتصاد و اموردارایی و وزیر ورزش و جوانان در کنار مسئولین سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل دو باشگاه و دیگر مدیران دو تیم، در این مراسم شرکت کردند.

به نقل از ورزش سه در بحث واگذاری مالکیت سرخابی ها و طی روزهای اخیر مقرر شده بود که 85 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به ترتیب به کنسرسیومی از شرکت های پتروشیمی خلیج فارس و کنسرسیومی متشکل از 6 بانک واگذار شود. پیش از این نیز 10 درصد از سهام دو تیم در بازار بورس به مردم واگذار شده بود و ابهاماتی درخصوص پنج درصد باقیمانده نیز به وجود آمده بود.

حالا و با اعلام وزیر ورزش و جوانان، مشخص گردید که پنج درصد باقیمانده نیز قرار است که به پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود. کیومرث هاشمی همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود.

او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899043

دیگر خبرها

  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت بیت کوین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت کوین صعود کرد