Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@12:05:45 GMT

کریمی: بار فنی بازی مطلوب من نبود

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۲۳۰۶

کریمی: بار فنی بازی مطلوب من نبود

گروه استان‌ها – سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: به لحاظ فنی یک مقدار بار فنی تیم آن‌طور که دلم می‌خواست نبود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  تبریز ، فیروز کریمی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور پس از برتری 3 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: به لحاظ فنی یک مقدار بار فنی تیم آن‌طور که دلم می‌خواست نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حمل بر خودستایی ما نباشد ولی پتانسیل تیم ما خیلی بالاتر از این است. درست است که الان ما توانستیم موفق شویم و با پیروزی از زمین خارج شدیم اما در یکسری از موارد، بازی را نه اما توپ را از دست دادیم و این باید برای ما حائز اهمیت باشد.

ادامه دارد...

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری

برای هفته جاری (۲ تا ۷ اردیبهشت) وقوع بارش‌ها در بیشتر مناطق به‌ویژه مرکز و شمال کشور پیش‌بینی می‌شود، در این مناطق، مقادیر تجمعی بارش ۷۵-۵۰ میلی‌متر پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش مهر، بر اساس تقسیمات حوضه‌های درجه ۱ کشور، حوضه آبریز فلات مرکزی با مقدار میانگین ۱۲.۹ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۱۲۱.۶ میلی‌متر و حوضه دریای خزر با مقدار میانگین ۱۴.۷ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۸۶.۷ میلی‌متر پرباران‌ترین حوضه‌های کشور در هفته جاری خواهند بود.

همچنین حوضه آبریز قره قوم با مقدار میانگین ۲.۶ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۲۰.۷ میلی‌متر کم باران‌ترین حوضه درجه ۱ کشور است.

از میان حوضه‌های درجه ۲ کشور، حوضه قره‌سو و گرگان با متوسط بارش ۳۹.۱ میلی‌متر و بیشینه بارش ۸۵ میلی‌متر و کویر درانجیر با مقدار میانگین ۲۵.۳ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۱۲۱.۶ میلی‌متر و هراز و قره‌سو با مقدار میانگین ۳۹.۷ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۸۶.۷ میلی‌متر پرباران‌ترین حوضه‌های درجه دو کشور هستند.

از میان استان‌های کشور، استان‌های گلستان، مازندران و یزد با بارش تجمعی معادل ۷۵-۵۰ میلی‌متر در هفته جاری پر بارش‌ترین استان‌های کشور خواهند بود.

دیگر خبرها

  • نشانه‌های کمبود ویتامین K
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی
  • عوارض جدی مصرف زیاد دارچین
  • پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • اعلام پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • پاسور ایرانی از قهرمانی اروپایی دور شد
  • ترکیب سپاهان برای جدال سرنوشت‌ساز