Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@12:27:01 GMT

خرمگاه: مقابل تراکتور اسیر اشتباهات شدیم

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۲۳۲۲

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت بازی امروز خوب بود و انتظار چنین بازی خوبی از شاگردانم نداشتم، اما متاسفانه اسیر اشتباهات شدیم.

محمد خرمگاه، مربی صنعت نفت آبادان پس از شکست 3 بر صفر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل تراکتور در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد.

به گزارش طرفداری، خرمگاه در ابتدا اظهار داشت:

به تیم تراکتور تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درمورد بازی می توانم بگویم که سه اشتباه کردیم و سه گل دریافت کردیم. تقریباً 70 درصد بازی در اختیار ما بود و بر بازی سوار بودیم، اما اشتباهات فردی که نمی خواهیم آن را گردن بازیکن بیاندازیم موجب شد تا ببازیم.

وی ادامه داد:

مقصر اشتباهات فردی ما کادر فنی هستیم، چون بازیکنان را توجیه نکردیم. امیدوارم بتوانیم برای بازی های بعدی بدون اشتباه باشیم و از فرصت های خوبی خوب استفاده کنیم. بازی امروز خوب بود و انتظار چنین بازی خوبی از شاگردانم نداشتم، اما متاسفانه اسیر اشتباهات شدیم. فقط به تیم تراکتور تبریک می گویم و امیدوارم در آینده دیگر اشتباهات فردی نداشته باشیم و از شرایط بازی خوب خود نتیجه بگیریم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درمورد اینکه دریافت 3 گل به دلیل اشتباهات کادر فنی بوده یا بازیکنان، گفت:

اشتباه برای ما است. ما باختیم و حتماً نتوانستیم بازیکنان را خوب از نظر ذهنی و جسمی آماده بازی کنیم. در دیداری که 70درصد مالکیت داشتیم را باختیم و این اشتباه برای ما است. فقط می توانم بگویم که شرمنده هواداران آبادانی هستیم. آنها باید امیدوار باشند چون در بازی های آینده نتایج خوبی خواهیم گرفت.

خرمگاه درخصوص شرایط میزبانی تراکتور، عنوان کرد:

خدا را صد هزار مرتبه شکر که طبق انتظار ما مردم خوب تبریز و مسئولان بهترین شرایط را برای ما فراهم کردند و در میهمان نوازی سنگ تمام گذاشتند و از آنها تشکر می کنم.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس بیانیه آشفته فدراسیون در خصوص VAR / پاسخ طرفداری به ابهامات مطرح شده فدراسیون با نامه AFC حقیقت را لو داد؛ VAR برای ایران الزامی نبود امضا دادن اوله گونار سولسشر به هواداران منچستریونایتد پس از شکست خانگی 5-0 مقابل لیورپول / فیلم وضعیت متفاوت سر الکس فرگوسن و سر کنی دالگلیش پس از گل پنجم لیورپول به منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

رحیم یوسفی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آن‌ها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آن‌ها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آن‌ها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • جنون ناگهانی گواردیولا علیه فودن! (عکس)
  • حسن‌زاده: مقابل بحرین غافلگیر شدیم/ تیم ایران باشخصیت است