Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تقویت سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به نظام و انقلاب، بزرگترین دستاوردی است که می‌توانیم از انتخابات ۱۴۰۰ انتظار داشته باشیم و اگر این موضوع تحقق یابد، بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود.

عابدین خرّم در دیدار جمعی از روحانیون تبریز، گفت: حرکت جامعه به سمت رشد و تعالی در جنبه‌های مختلف، مهم‌ترین دغدغه رهبر انقلاب است که وظیفه داریم به این دغدغه جامه عمل بپوشانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که رهبر انقلاب در ابتدای هر دولت مسیر حرکت آن دولت را مشخص کرده‌اند، افزود: مهم‌ترین توصیه ایشان به دولت مردمی، عدالت‌محور و فسادستیز آیت‌الله رئیسی در نخستین دیدار خود با هیات دولت، بازسازی عقلانی و انقلابی در عرصه‌های مدیریتی بود.

وی خاطرنشان کرد: تاکیدات مکرر رهبری بر پشتیبانی و رفع موانع تولید نشان می‌دهد که امروز از نظر اقتصادی و معیشت مردم دچار مشکل هستیم و این موضوع باید جزو اولویت‌های اساسی مسئولان اجرایی قرار گیرد.

خرّم در ادامه به توصیه‌های رئیس جمهور پس از رای اعتماد هیات وزیران به خود اشاره کرد و گفت: استفاده از همه ظرفیت‌های جامعه مخصوصا صاحب‌نظران، زمان‌بندی در اجرای برنامه‌ها و استفاده از جوانان انقلابی و متخصص مهم‌ترین توصیه‌های ایشان بود.

وی با بیان این‌که برنامه‌های توسعه استان با واقعیت‌های موجود فاصله دارند، افزود: امروز به یک نوسازی اساسی در عرصه خدمت‌گزاری نیاز داریم که لازمه این امر، ارتباط شفاف و بدون واسطه با مردم است.

وی گفت: با وجود کارهای بزرگی که در کشور انجام شده، در ارتباط با مردم مشکل داریم که علت این امر غفلت از ظرفیت‌هایی مانند روحانیت است.

استاندار آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد با دغدغه‌مندی و مشورت روحانیون استان و ارتباط تنگاتنگ آنان با مسئولان، مسائل استان متناسب با اهداف گام دوم انقلاب اولویت‌بندی شده و مردم طعم شیرین تلاش‌ها و خدمات را احساس کنند.

وی تاکید کرد: اگر به ذات اصلی انقلاب بازگردیم بخش مهمی از چالش‌ها و مشکلات کشور قابل حل است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، روحانیون حاضر در جلسه هم به بیان برخی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل استان پرداختند.

استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی در جهت حل مشکلات مردم، ارتباط شفاف و بی‌واسطه مسئولان با مردم و اهتمام جدی نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی از جمله مطالب مطرح‌شده بود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی آذربایجان شرقی مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود

«محمد ناظمی اردکانی» فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس اظهار کرد: اهمیت دور دوم انتخابات نباید کمتر از دور اول تلقی شود؛ در دور دوم چون فضای کشور چندان انتخاباتی نیست، باید تلاش ویژه‌ای برای مشارکت بیشتر مردم صورت بگیرد. بنابراین رسانه ملی در این‌باره باید با برنامه‌ریزی جامع‌تر نقش بیشتری ایفا کند.

وزیر تعاون در دولت نهم ادامه داد: راهبرد تعیین‌شده رهبر انقلاب برای انتخابات با چهار واژه کلیدی رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت مطرح شده است که مسؤولین ذی‌ربط برای آن باید برنامه‌ریزی داشته باشند.

ناظمی اردکانی با اشاره به اولویت مجلس دوازدهم گفت: اولین اولویت مجلس آینده، مباحث معیشتی است. امروز مردم به شدت از گرانی ناراحت هستند، لذا باید اقداماتی صورت بگیرد که معیشت مردم به ویژه برای قشر حقوق‌بگیر و بازنشسته آسان‌تر شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران اظهار کرد: مجلس دوازدهم باید در راستای تحقق شعار سال که رهبر انقلاب آن را «افزایش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند، گام بردارد. مجلس دوازدهم باید تلاش کند تا تاثیر دلار روی اقتصاد ملی را ریشه‌کن کند. اینکه اقتصاد ایران دلاریزه باشد باعث عدم ثبات در اقتصاد کشور شده است.

ناظمی اردکانی با بیان اینکه نظام مالیاتی، نظام پولی و بانکی کشور و قواعد و مقررات بازرگانی باید به نفع تولید و صادرات اصلاح شوند تصریح کرد: تولید در کشور باید به سمت وضعیت انبوه هدایت شود چراکه تولید انبوه است که تکنولوژی به همراه دارد و این موضوع برای کشور مفید خواهد بود.

وزیر تعاون در دولت نهم با بیان اینکه مشارکت مردم برای افزایش تولید زمانی حاصل می‌شود که دولت در اقتصاد، تصدی‌گری نکند گفت: مأموریت تولید ثروت و فضای کسب و کار باید با مردم باشد و دولت صرفاً سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت را عهده‌دار شود. بنابراین اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی که در این زمینه کمک حال است، باید با جدیت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه وحدت در مجلس دوازدهم برای رفع مشکلات کشور بسیار پُر اهمیت است، گفت: همگرایی میان مجلس و دولت باید جهت مرتفع‌شدن مشکلات و معیشت مردم ایجاد شود.

ناظمی اردکانی با اشاره به لزوم اراده کافی برای اجرای برنامه هفتم توسعه گفت: اجرای برنامه‌های سالیانه کشور حتماً باید مبتنی بر برنامه هفتم باشد.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران تاکید کرد: طبق نظر سنجی‌ها مردم از عملکرد مجلس یازدهم رضایت نداشتند؛ لذا مجلس دوازدهم با انجام اقدامات مؤثر باید برای افزایش محبوبیت خود در میان مردم تلاش کند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6086347 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید