Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:26:53 GMT

شوک به کومان؛ بازگشت پدیده بارسا به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۲۳۸۷

شوک به کومان؛ بازگشت پدیده بارسا به تعویق افتاد

به نظر می رسد که پدری، پدیده جوان بارسلونا، تا بعد از وقفه‌ بازی‌های ملی در ماه نوامبر از میادین دور خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار برابر بایرن مونیخ در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا بود که پدیده اسپانیایی بارسلونا یعنی پدر گونزالس دچار مصدومیت شد؛ موضوعی که باعث شد این بازیکن از آن زمان تا کنون مشغول ریکاوری آسیب دیدگی خود باشد و حالا به نظر می رسد که شرایط برای پدری خیلی خوب پیش نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همانطور که آاس یکشنبه هفته گذشته مدعی شده بود پدری در یکی از تمرین های صبحگاهی احساسات بدی را تجربه کرد و همین موضوع باعث شد که او نیمه کاره تمرین را رها کند. در واقع بر اساس آزمایش ها که امروز بر روی پای این ستاره جوان صورت گرفته، مشخص شده که عضلات چهار سر این بازیکن همچنان حساس هستند. البته آسیب دیدگی پدری عود پیدا نکرده اما او باید حجم تمرینات خود را کاهش دهد که این موضوع باعث می‌شود روند بهبودی او کند شود.

 

 

 

 

در حالی که این امیدواری وجود داشت که پدری در بازی‌های آینده به ترکیب بارسلونا بازگردد اما حالا به نظر می رسد که مدت زمان دوری این بازیکن از میادین تمدید شده است. در واقع حالا به قطعیت می توان گفت که این بازیکن تا بعد از وقفه بازی های ملی یعنی اواسط ماه نوامبر از ترکیب بارسلونا دور خواهد بود. به عبارت دیگر او دیدارهای بارسا برابر رایو وایکانو، آلاوس، دیناموکیف و سلتاویگو را از دست خواهد داد. همچنین تمرکز تیم پزشکی بارسلونا روی این است که او بعد از بازی های ملی در دربی کاتالونیا برابر اسپانیول حاضر باشد.

پدری بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدری بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!

ستاره آلمانی می‌گوید هم رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو از سطح ایده‌آل خود فاصله گرفته بودند.

طرفداری | تونی کروس معتقد است رئال مادرید می‌توانست با نتیجه سنگین‌تری بارسلونا را شکست دهد.

روز یک‌شنبه دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد. در حالی که رئال در آخرین ثانیه‌ها موفق به زدن گل برتری شد، تونی کروس معتقد است تحت شرایطی بارسا با نتیجه سنگین‌تری برنابئو را ترک می‌کرد.

به رسم هر هفته، تونی کروس در پادکست Einfach mal Luppen که به همراه برادرش فلیکس اداره می‌کند، شرکت کرد و طبیعتاً موضوع صحبت برادران کروس، ال کلاسیکوی روز یکشنبه بود. ستاره آلمانی به بررسی پیروزی مقابل بارسلونا و کیفیت دو تیم پرداخت. تونی کروس در این‌باره گفت:

حقیقت این است که ال کلاسیکو از نظر سطح کیفی، خیلی بازی خوبی نبود. هر دو تیم اشتباهات زیادی مرتکب شدند و توپ‌های زیادی را از دست دادند. در واقع ما اگر خوب بازی می‌کردیم، می‌توانستیم 4-0 بارسا را شکست دهیم. آن‌ها خصوصاً در نیمه اول اصلاً فشار زیادی نیاوردند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس