Web Analytics Made Easy - Statcounter

تراکتور در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد صنعت نفت آبادان را به سه گل شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دوشنبه _سوم آبان ماه_ تیم فوتبال تراکتور در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید سلیمانی به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که بازی با نتیجه سه بر صفر به سود تراکتور تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم‌های تراکتور و صنعت نفت آبادان

ورزشگاه: شهید سلیمانی

داوران: روح اله شریفی، محمد راهی، حمید رضا افشون و سعاد وفاپیشه

ناظر: ایرج نظری

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، عبدالله حسینی، پیمان بابایی، محمد قادری، محمد عباس زاده، شاهین ثاقبی، آرش قادری و عبدالله ناصری.

سرمربی: فیروز کریمی

ترکیب تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: احمد گوهری، میثم تهی دست، رضا یزدان دوست، فرزاد جعفری، امید خالدی، محمدرضا غبیشاوی، حکیم نصاری، عباس بوعذار، سید فاخر تهامی، طالب ریکانی و شروین بزرگ.

سرمربی: علیرضا منصوریان

کارت زرد: _

کارت قرمز: _

گل‌ها:

تراکتور: پیمان بابایی (دقیقه ۹ و ۸۶)، سامان نریمان جهان (دقیقه ۹۴)

دقایق حساس:

دقیقه ۶: پیمان بابایی در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت که ضربه او مناسب نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: ضربه رضا یزدان دوست در محوطه جریمه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: بازیکن صنعت نفت آبادان در موقعیت تک به تک با اخباری قرار گرفت که این دروازه بان مانع از فروپاشی دروازه خود شد.

دقیقه ۵۴: محمد قادری با جای گذاشتن چند بازیکن صنعت نفت آبادان به دروازه این تیم رسید که ضربه این بازیکن دقت کافی را نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: اکبر ایمانی با پاسی دقیق، محمد قادری را در یک موقعیت گلزنی قرار داد که ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۶۴: پیمان بابایی در محوطه جریمه صنعت نفت آبادان صاحب موقعیت شد که ضربه این بازیکن را گوهری با واکنش خوب دفع کرد.

دقیقه ۶۹: شوت بهزاد سلامی با برخورد به تیر دروازه گوهری به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰: شریعت زاده روی پاس طالب ریکانی صاحب موقعیت تک به تک با اخباری شد که این خطر با واکنش خوب اخباری مهار شد.

دقیقه ۸۳: ضربه شروین بزرگ در داخل محوطه جریمه را اخباری راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸۴: ضربه سر خطرناک بازیکن نفت با اختلافی کم از بالای دروازه تراکتور به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۹: پیمان بابایی روی یک توپ ربایی از رضا یزدان دوست در موقعیت تک به تک با دروازه بان صنعت نفت آبادان قرار گرفت که با یک ضربه دقیق گل نخست تراکتور را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۶: پیمان بابایی بازهم روی اشتباه مدافعین صنعت نفت آبادان در موقعیت تک به تک با گوهری قرار گرفت که ضربه این بازیکن وارد دروازه نفتی‌ها شد.

دقیقه ۹۴: گوهری توی محوطه جریمه خود توپ را لو داد که سامان نریمان جهان از این موقعیت استفاده کرد و گل سوم تراکتور را به ثمر رساند.

کد خبر 531215

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی تراکتور تبریز تراکتور سرمربی تراکتور تیم تراکتور تبریز صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ضربه این بازیکن موقعیت تک به تک صنعت نفت آبادان پیمان بابایی قرار گرفت بیرون رفت محوطه جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)

به گزارش ورزش سه، تمرینات استقلال در تعطیلات لیگ برتر دنبال می‌شود و بازیکنان این تیم به دنبال حفظ آمادگی خود برای ادامه مسابقات لیگ برتر هستند و اولین بازی خود در سال جدید را 18 فروردین مقابل مس رفسنجان انجام خواهند داد.

تمرین روز گذشته استقلال در سالن وزنه برگزار شد و بازیکنانی که در این فصل کمتر فرصت حضور در زمین پیدا کرده بودند با انگیزه خاصی به تمرین پرداختند تا شانس حضور در ترکیب این تیم را داشته باشند و فرصت‌های بیشتری نصیب آنها شود.

امیرعلی صادقی وینگر جدید استقلال یکی از بازیکنانی است که هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و در کنار محمدرضا خالدآبادی بدون حتی یک دقیقه بازی فصل را ادامه داده است، آرمان رمضانی و زبیر نیک‌نفس به عنوان بازیکن جانشین در زمین مسابقه حاضر می‌شوند و محمدحسین مرادمند هم با توجه به مصدومیتی که داشته در مسابقات اخیر مورد استفاده قرار نگرفته است.

میلاد فخرالدینی هم دیگر بازیکنی است که با توجه به درخشش صالح حردانی نیمکت نشین شده است و از شرایط مسابقه دور شده، این در حالی است که او در نیم فصل نخست یکی از بهترین بازیکنان آلومینیوم اراک بود.

هفته های پایانی لیگ برتر و رقابت شدیدی که بین باشگاه ها وجود دارد باعث می‌شود تا تیم ها روی تک تک بازیکنان حساب ویژه ای باز کنند و هم سطح بودند بازیکنان یک تیم می‌تواند فرمولی برای موفقیت باشد.

دیگر خبرها

  • پیروزی سپاهان پیش از مصاف سرنوشت‌ساز
  • پیروزی سپاهان در اولین بازی تدارکاتی سال
  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال
  • کلوزآپ: عملکرد تیم ملی آینده در فیفا دی مارچ
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • در بازی آرژانتین رخ داد: موقعیت از دست‌رفته قرن! (عکس)
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات