Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@09:24:05 GMT

مجیدی: یامگا را به این دلیل خریدم

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۲۴۰۸

مجیدی: یامگا را به این دلیل خریدم

سرمربی استقلال معتقد است می‌توانستند با گل‌های بیشتری ذوب‌آهن را شکست دهند.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی برای دومین بازی پیاپی در لیگ برتر توانست استقلال را به پیروزی برساند و ذوب‌آهن را با دو گل در اصفهان شکست بدهد تا به شرایط خوبی برسند.

 

مجیدی پس از این مسابقه در نشست خبری گفت: به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی خوب و جان‌داری بود. فکر می‌کنم ما می‌توانستیم قبل از اینکه به گل دوم برسیم، روی موقعیت‌های زیادی که داشتیم، به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

 

سرمربی استقلال یادآور شد: سعی کردیم پس از گل اول بازی را مدیریت کنیم و همین اتفاق هم افتاد و به گل دوم هم رسیدیم. در کل بازی خوبی بود و از نمایش شاگردانم راضی هستم و از همه آنها می‌خواهم در بازی های بعد با کیفیت‌تر و بهتر کار کنند.

 

 

او در خصوص میزان آسیب دیدگی سید حسین حسینی عنوان کرد: پزشک تیم باید ام آر آی بگیرد تا مشخص شود میزان مصدومیت او چقدر است.

 

فرهاد مجیدی درباره نمایش خوب و دو گلی که کوین یامگا به ثمر رساند، گفت: برای جذب بازیکن خارجی سعی کردیم از کسی استفاده کنیم که در تیم خودش بازی کرده و شرایط بازی را دارد. نفرات دیگری هم بودند که در هیچ باشگاهی حضور نداشتند، اما بنده ترجیح دادم بازیکنی را انتخاب کنم که در تیم خودش بازی کرده و در شرایط مسابقه باشد. با توجه به اینکه امروز اولین بازی‌اش بود، خیلی خوب و با کیفیت کار کرد و امیدوارم این نمایش ادامه داشته باشد.

فرهاد مجیدی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از هم بازی شدن نیکی مظفری و بهنام شریفی تا خبر از اجرای« گمشده»

اجرای نمایش «گمشده» به کارگردانی عاطفه کوشکی از ماه آینده و خبر دیگر از هم بازی شدن نیکی مظفری و بهنام شریفی در «مرگ با طعم نسکافه» از جمله خبرهای رسیده از تئاتر است.

به گزارش ایسنا، «گمشده» به نویسندگی و کارگردانی عاطفه کوشکی است که پویا انصاری، عاطفه کوشکی، حمیدرضا حسینی و حانیه ذاکری هم در آن بازی خواهند کرد.

این نمایش اردیبهشت و خرداد امسال در تماشاخانه استاد انتظامی در خانه هنرمندان ایران اجرا خواهد شد.

در  خلاصه داستان این نمایش آمده است: «پویا در پی شنیدن خبر گم شدن دخترش تابان، بعد از مدت‌ها به خانه قدیمی مادرش می‌آید. جایی که زن سابق و دخترش را آنجا رها کرده بوده. در خانه مادرش با زن سابقش دانا روبرو می‌شود که اطلاعاتی عجیب در رابطه با گم شدن دخترشان به او می‌دهد.»

نیکی مظفری و بهنام شرفی هم‌بازی شدند

نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی از میانه اردیبهشت ماه اجرای خود در عمارت نوفل‌شاتو را آغاز می‌کند.

نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی از ساعت ۱۹:۳۰، ۱۶ اردیبهشت ماه در عمارت نوفل‌شاتو روی صحنه می‌رود. 

«مرگ با طعم نسکافه»، نمایشی ۶ پرده‌ای است که با استفاده از کلید واژه‌های مهم زندگی به روایتِ برش‌های دراماتیک در زمان حال، دهه سی و صد سال گذشته می‌پردازد. از نکات جالب توجه این اجرا، حضور پررنگ موسیقی است.

بهنام شرفی، نیکی مظفری، گل ناز عباسی، بهراد محمدی، روشنک رضایی مهر و بابک صحرایی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند. 
همچنین محمدرضا عیوضی و مسعود امامی به عنوان خواننده - بازیگر در این اجرا حضور دارند. 

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: تهیه‌کننده: بابک صحرایی، مجری طرح: نازنین صحرایی، طراح صحنه و لباس: منیره ملکی، طراح گریم: مهتاب حسنی، طراح حرکت: مهرگان بذرافشان، بازیگران فرم: مهرگان بذرافشان، روشنک رضایی‌مهر، حدیث محمودوف، ملینا مشایخ، آویسا شریفی، موسیقی متن: ستار اورکی، سرپرست موسیقی زنده: امیر مهراد، آهنگساز قطعات باکلام: حامی، علی موثقی، امیرعباس حسن زاده، تنظیم کننده قطعات باکلام: حامی، علی موثقی، امیر مهراد، نوازندگان: صادق نورانی، محمدرضا بختیاری، فرناز ساحری و روزبه سیاه منصوری، دستیار کارگردان: شهرزاد پورفرد، عکاس و طراح پوستر: کیارش کاویان و مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: حامد قریب اشاره کرد. 

علاقه‌مندان به تماشای این اجرا می‌توانند از ساعت ۱۲ امروز مصادف با دوشنبه ۲۷ فروردین، از سایت تیوال اقدام به خرید بلیت کنند.

این خبر بروز رسانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • بهترین‌های تئاتر بریتانیا معرفی شدند/ برندگان جایزه اولیویه ۲۰۲۴
  • از هم بازی شدن نیکی مظفری و بهنام شریفی تا خبر از اجرای« گمشده»
  • رضایت آلگری از نمایش شاگردانش در داربی تورین
  • سلیمی راه حمله به استقلال را بست
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت
  • از اظهارات دارا حیایی درباره پدرش تا پخش یک سریال جدید