Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@10:02:45 GMT

۱۰۰ زندانی محکوم مالی در کردستان آزاد می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۲۴۵۸

۱۰۰ زندانی محکوم مالی در کردستان آزاد می‌شوند

به گزارش ایرنا محمد جباری عصر دوشنبه در آیین وداع با پیکر مطهر شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس در زندان مرکزی سنندج اظهار داشت: زندانهای کردستان از برکات ماه مبارک ربیع الاول بهره‌مند خواهند شد و این نوید را به مددجویان می‌دهم که در هفته جاری با همت خیرین نوع دوست ، شاهد آزادی ۱۰۰ زندانی محکوم مالی در زندانهای استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امروز هم به یمن و برکت حضور مطهر این شهید بزرگوار شاهد آزادی ۹ نفر از محکومان مالی خواهیم بود.

جباری اضافه کرد: جامعه و ایران اسلامی مدیون حماسه سازی ها و ایثارگری های شهدا دفاع مقدس است و امروز زندانهای کردستان میزبان شایسته پیکر شهید نورانی دوران دفاع مقدس است.

در این مراسم که با حضور همه مدیران و مسوولین ستادی اداره کل و زندان مرکزی سنندج برگزار شد شاهد اجرای روحبخش گروه دف نوازی و مداحی مددجویان زندان سنندج در نعت رسول الله بودیم و در ادامه با ختم دعا و صلوات و نثار گل به استقبال و زیارت این شهید حماسه ساز دفاع مقدس رفتند. 

برخی از فرماندهان نظامی و انتظامی ، مدیر کل زندانهای استان و مسوولان ، کارکنان و مددجویان زندانها، میزبان شایسته پیکر مطهر و منور شهید گرانقدر هشت سال دفاع مقدس بودند.  

برچسب‌ها دادگستری کل استان کردستان آزادی زندانیان دادستانی کل کشور سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کل استان کردستان آزادی زندانیان دادستانی کل کشور دادگستری کل استان کردستان آزادی زندانیان دادستانی کل کشور سنندج دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،قالی و فرش یکی از صنایع دستی معروف و مشهور کردستان می‌باشد که به دلیل تنوع رنگ و نقش و نگار همواره از جایگاه ویژه‌ای در میان قالی‌های دیگرمناطق کشور برخوردار بوده است.
معروفیت قالی کردستان به لحاظ دوام، کیفیت رنگ‌های مصرفی، اصالت طرحهاو استفاده از گره قدیمی سنه (سنندج) است.
قالی کردی از نظر کیفیت بافت به سه گروه فرش‌های سنندج، بیجار و فرش‌های ایلیاتی و روستایی تقسیم می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی
  • گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس