Web Analytics Made Easy - Statcounter

رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال درخصوص الهه پورصالح‌ بازیکن سابق تیم والیبال پیکان صادر شد.

به گزارش برنا، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال 26 مهرماه بنا به درخواست الهه پورصالح و جواد پورصالح با حضور طرفین و اعضا تشکیل جلسه داد و رای خود را به شرح ذیل اعلام کرد:

“رای کمیته انضباطی”

خواسته سرکار خانم الهه پورصالح بازیکن باشگاه پیکان و پدرشان آقای جواد پورصالح آن است که قرارداد با مدت سه سال که در تاریخ 25 تیرماه سال 98  بین باشگاه و بازیکن منعقد گردیده است قبل از انقضاء آن خاتمه یافته اعلام گردد، زیرا در زمان امضاء قرارداد بازیکن به سن قانونی (18) سال نرسیده است و به لحاظ آنکه پدر بازیکن زیر آن‌را امضاء نکرده، نمیتواند واجد آثار قانونی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در جلسه مورخ 26 مهرماه 1400 کمیته انضباطی از سوی نمایندگان باشگاه پیکان مورد تائید واقع گردید لیکن آنها اظهار کردند هنگام امضاء قرارداد پدر بازیکن در جلسه حضور داشته است و به طور ضمنی موافقت خود را با آن اعلام داشته است. نظر به اینکه مطابق اظهار طرفین در جلسه کمیته انضباطی مذکور قرارداد مورخ 25 تیرماه 98 با مدت سه سال به امضاء ولی بازیکن نرسیده است و با امعان نظر به بند 6 فصل پنجم آیین نامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال که قرارداد بازیکنان زیر ۱۸ سال را زمانی دارای اعتبار می‌داند که این قرارداد به امضای ولی بازیکن رسیده و تشریفات قانونی رعایت گردیده باشد، بنابراین قرارداد مذکور از نظر کمیته انضباطی فاقد اعتبار تشخیص گردیده به‌علاوه آنکه نامبرده با توجه به اینکه به سن قانونی رسیده است می‌تواند با هر یک از باشگاه‌های حاضر در لیگ بانوان مبادرت به انعقاد قرارداد نماید. رای صادره در فرجه قانونی قابل تجدید نظر خواهی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به 300 میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد.

بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • اعلام رای انضباطی بازیکن تیم پرسپولیس
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • سیدحسین حسینی یک جلسه محروم شد
  • دانیال اسماعیلی‌فر یک جلسه محروم و 40 میلیون جریمه شد