Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@02:14:56 GMT

برخورد با یامگا و ۳۰ بخیه روی پیشانی بازیکن ذوب

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۲۷۰۳

برخورد با یامگا و ۳۰ بخیه روی پیشانی بازیکن ذوب

هافبک ذوب‌آهن آخرین وضعیت مصدومتیش در جریان دیدار با استقلال را تشریح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی امروز موفق به کسب پیروزی ۲ بر صفر مقابل ذوب‌آهن شد که در دقیقه ۲۰ برخورد کوین یامگا، بازیکن خارجی آبی‌ها با سجاد جعفری، هافبک ذوب منجر به مصدومیت هر دو بازیکن از ناحیه سر شد.

 

سجاد جعفری، هافبک ذوب‌آهن پس از این مصدومیت برخلاف یامگا نتوانست به بازی ادامه بدهد و به دلیل خون‌ریزی شدید از ناحیه سر به بیمارستان انتقال یافت، اما اکنون شرایط جسمانی نسبتا بهتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص میزان مصدومیتش اظهار کرد: بالای اَبروی سمت چپم حدود پنج سانتی‌متر باز شده و به استخوان رسیده است! خون‌ریزی پیشانی‌ام آنقدر زیاد بود که نتوانستم بازی کنم. متاسفم که نتوانستم تیمم را همراهی کنم و کمک‌حال آقای تارتار باشم.

 

او ادامه داد: پس از مصدومیت به بیمارستان مراجعه کردم ولی بخاطر اینکه ناحیه مصدومیتم خیلی باز شده بود و خون‌ریزی شدیدی داشت، عکس نگرفتند و گفتند ابتدا باید بخیه بزنیم و بعد عکس بگیریم.

 

هافبک ذوب‌آهن با بیان اینکه بالای اَبروی من ۳۰ بخیه از زیر و رو خورده است، گفت: الان یک مقدار درد دارم و احتمالا فردا عکس می‌گیرم و امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد تا بتوانم دوباره برای ذوب‌آهن بازی کنم.

کوین یامگا استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کوین یامگا استقلال تهران هافبک ذوب ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر

به گزارش "ورزش‌سه"، سال 1402 برای محمد قربانی در مسیر حرفه ای فوق العاده بوده. او علاوه بر درخشش در ترکیب سپاهان که منجر به لژیونر شدن او شد، توانست در آخرین روزهای سال به فهرست تیم ملی هم راه پیدا کند. 
این حضور قابل توجه سبب شده تا در اولین روزهای سال 1403 محمد قربانی در دومین بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان در ترکیب اصلی قرار بگیرد و یکی از 11 بازیکنی است که در عشق آباد بازی را از ابتدا آغاز خواهد کرد.
به نظر می‌رسد قربانی در مرکز زمین و در کنار عزت اللهی دو هافبک دفاعی تیم ملی هستند و باید دید این هافبک در امتداد سال خوبی که پشت سر گذاشته، در سال جدید که به تیم ملی رسیده و درل لباس تیم اورنبورگ روسیه چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • مهاجری: با بازیکن خاطی شدیدا برخورد می‌کنم!
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • سفال‌منش:۳ لژیونر فوتسال مصدوم شدند؛چه کسی مسئولیت می‌پذیرد؟
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • مصدومیت دوباره اندی رابرتسون در تیم ملی اسکاتلند / عکس
  • قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر