Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی استقلال ضمن ابراز امیدواری برای ادامه‌دار بودن درخشش بازیکن جدید این تیم گفت: در دیدار با ذوب‌آهن می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

به گزارش تسنیم، فرهاد مجیدی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری گفت: باید به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید بگویم. بازی خوبی بود و فکر می‌کنم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی کردیم بعد از گل بازی را مدیریت کنیم و به گل دوم هم رسیدیم. از بازیکنان راضی هستم ولی از آنها می‌خواهم در مسابقات بعدی با کیفیت‌تر بازی کنند.

وی درباره وضعیت مصدومیت سیدحسین حسینی عنوان کرد: او باید MRI بگیرد تا میزان مصدومیتش مشخص شود.

سرمربی استقلال درباره عملکرد کوین یامگا اظهار داشت: او بازیکنی است که در تیم قبلی‌اش بازی کرده بود و شرایط مسابقه را داشت. این موضوع برای من ملاک بود که بازیکنی را انتخاب کنم که در تیم قبلی‌اش بازی کرده باشد. یامگا در اولین بازی‌اش برای استقلال خوب کار کرد و امیدوارم این بازی خوب تداوم داشته باشد.

***

تارتار: در زدن ضربات نهایی بی‌دقت بودیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به این نکته اذعان کرد که بازیکنان تیمش در مصاف با استقلال در زدن ضربات نهایی بی‌دقت بوده‌اند.

مهدی تارتار در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. در ابتدای بازی هم یک موقعیت خوب به دست آوردیم، اما در نیمه اول با برخوردی که بین دو بازیکن صورت گرفت، واقعاً تیم ما را ضرر کرد. در شروع بازی مجبور شدیم تعویض اجباری کنیم و در ادامه گل بدی خوردیم.

وی در ادامه افزود: در ادامه بازیکن خارجی حریف که بسیار در نتیجه بازی تأثیرگذار بود، توانست یک گل با کلاس بالا به ما بزند. در ادامه موقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم، اما در زدن ضربات نهایی کم‌دقت بودیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: در نیمه دوم کار را خوب شروع کردیم و به استقلال فشار آوردیم، اما متأسفانه در اواخر نیمه دوم و فکر می‌کنم دقیقه 75 بازی بود که دو تعویض آخر را هم انجام داده بودیم، دفاع راست ما مصدوم شد و در اصل 10 نفره بازی را ادامه دادیم، چون تعویضی نداشتیم و بازیکن ما هم لنگ لنگان بازی می‌کرد و از همانجا استقلال به چند موقعیت رسید. ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که نتوانستیم به گل برسیم و به نظرم تفاوت دو تیم، بازیکن خارجی بود که به استقلال اضافه شده و همین بازیکن توانست نتیجه را به سود استقلالی‌ها رقم بزند.

تارتار راجع به اینکه مدافعان تیمش سختگیری لازم را نداشتند و البته مهاجمان تیمش هم زهردار نبودند و چگونه این مشکل را حل خواهد کرد، اظهار داشت: در کشور ما تمام مهاجمان خوب خارج از کشور بازی می‌کنند و در لیگ‌مان مهاجمانی مانده‌اند که سن و سال بالایی دارند. وقتی مهاجمان با سن بالا هنوز در لیگ بازی می‌کنند، این نشان‌دهنده فقر مهاجم است. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم، بیشتر کردن تمرینات اختصاصی در خط حمله و خط دفاع است تا بتوانیم در ادامه از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم.

وی درباره اعتراض خودش و برخی از بازیکنان ذوب‌آهن به قضاوت داور مسابقه، گفت: مسائل داوری را به باشگاه سپردم و خودمان باید تمرکزمان روی مسائل فنی باشد. این فصل کار سختی داریم و باید روی مسائل فنی تمرکز کنیم. ان‌شاءالله اگر داور اشتباه تأثیرگذاری در بازی داشته باشد و کارشناسی آن صورت بگیرد، باشگاه اقدام لازم را انجام خواهد داد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به این مسئله که به نظر می‌رسید فاصله زیادی بین بازیکنان اصلی و ذخیره تیمش وجود داشت، تصریح کرد: نظر شما قابل احترام است، اما اختلاف زیادی بین بازیکنان ما نیست. با این حال وقتی بازیکنی دچار مصدومیت می‌شود و جراحت پیدا می‌کند، به تیم شوک وارد می‌شود. بازیکنان ما 10 تا 15 دقیقه بعد از تعویض اجباری، هماهنگی لازم را نداشتند و این طبیعی است. با این حال در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم، اما از نظر اتفاقات فوتبالی روز ما نبود و همه جوره متضرر شدیم و این هم طبیعت فوتبال است. ضمن احترام به تیم خوب استقلال، اگر روز ما بود، می‌توانستیم دست پر از زمین خارج شویم.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درمورد انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور، اظهار داشت: از مردم عزیز به این خاطر که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا برتری مقابل ژاپن صحنه ماندگاری بود و بازیکنان تیم ملی با تمام وجود این پیروزی را کسب کردند.

در گزارش فارس آمده است: امیدوارم آنها در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند. وی درمورد اینکه خودش در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ جزء نفراتی بود که شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن را متحمل شد و آیا دلش نمی‌خواست در پیروزی تاریخی جام ملت‌های ۲۰۲۳ حضور داشته باشد، گفت: باور کنید یا وجود غیبت در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و کلی کیف کردیم. از راه دور هم با بازیکنان تماس گرفته و تشکر کردم اما متاسفانه تیم ما نتوانست با برتری در بازی مقابل قطر به فینال برسد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت و دوری از شرایط خوب، مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است با این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز سعی کردم به عنوان یک بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را برعهده بگیرم. همچنان به عنوان یک سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان امیر قلعه‌نویی صلاح بداند که می‌توانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را دارم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید سرخ‌پوشان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، گفت: باید به هواداران هر ۲ تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم تبریک ویژه بگویم و امیدوارم شاهد روزهای خوبی برای پرسپولیس و استقلال باشیم چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به عملکرد این ۲ باشگاه دارد.

وی درخصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی، توضیح داد: برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم اما تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم‌. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد.هافبک پرسپولیس درمورد رقابت غیرجالب بیانیه‌نویسی ۲ تیم در خارج از زمین مسابقه، گفت: متأسفانه این اتفاق در فوتبال ما وجود دارد اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی را شاهد باشیم.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899430

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال