Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان این‌که بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امشب  با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر در استان‌های اردبیل، گیلان ، مازندران و به‌تدریج در شمال شرقی کشور و شمال آذربایجان شرقی بارش باران و وزش باد رخ خواهد داد گفت:فردا سه‌شنبه جریانات شمالی بر روی دریای خزر تقویت شده و سبب تشدید بارش‌ها در استان‌های ساحلی خزر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی با بیان این‌که در روز سه‌شنبه برای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران ،گلستان و ارتفاعات البرز کاهش دما، بارش باران و وزش باد و در برخی مناطق رعدوبرق و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود اظهار کرد: در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، قزوین، البرز، تهران و کردستان نیز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

او با بیان این‌که در روز چهارشنبه در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان ،خراسان شمالی، شمال خراسان‌رضوی و در ارتفاعات البرز بارش‌ها ادامه دارد بیان کرد: در روز سه‌شنبه در شمال غرب و سواحل خزر و در روز چهارشنبه برای شمال شرق کشور کاهش دما بین ۶ تا ۱۲ درجه رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی با بیان این‌که از بعدازظهر پنجشنبه و روز جمعه نیز در برخی نقاط استان‌های واقع در غرب، ارتفاعات جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی رشد ابر و بارش باران گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود توضیح داد: طی سه روز آینده در استان‌های هرمزگان، جنوب سیستان‌وبلوچستان و جنوب کرمان در برخی ساعات افزایش ابر رگبار رعدوبرق رخ خواهد داد .

او یادآور شد: از امشب تا ظهر چهارشنبه دریای خزر مواج و طوفانی است. طی این مدت تنگه هرمز هم مواج پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری در بعدازظهر ابری همراه با وزش باد است . بیشترین دمای تهران به ۲۰ درجه و کمترین آن به ۹ درجه می رسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی وضعیت آب و هوا پیش بینی می شود وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی گفت: امروز شرایط جوی استان پایدار و آسمان استان در اغلب مناطق صاف است و گاهی به خصوص از بعدازظهر در برخی مناطق با وزش باد ملایم همراه خواهد شد.

وی بابیان اینکه شرایط پایدار جوی فردا نیز ادامه خواهد داشت، افزود: دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت به طوریکه طی روز‌های آخر هفته هوای گرمی در اغلب مناطق استان حاکم می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود