Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رسانه‌های صهیونیستی دوشنبه بعد از ظهر به وقت تهران گزارش دادند که سامانه‌های دفاع هوایی ساخت ایران مستقر در سوریه به ارتش این کشور کمک کرده‌اند تا جنگنده‌های صهیونیستی را رصد کنند.  

به نوشته روزنامه «هاآرتص» به نقل از منابع اطلاعاتی صهیونیستی، سوری‌ها موفق شده‌اند زمان پاسخگویی به حملات هوایی اسرائیل را کوتاه کرده و توانایی خود را برای از بین بردن موشک‌های شلیک شده توسط اسرائیل به سوریه افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاآرتص نوشت که اینک نگرانی‌ها در تل آویو در زمینه یافتن این سیستم‌های دفاعی در گروه‌هایی مانند حزب الله لبنان و حوثی‌ها در یمن افزایش یافته است.

این روزنامه نوشت که ایران لایه‌های پدافندی سوریه را تقویت کرده است. به گفته منابع اطلاعاتی  صهیونیستی، افزایش استقرار هواپیماهای بدون سرنشین ایران از طریق حزب الله، حماس و سایر گروه‌های مقاومت  نگرانی مقام‌های صهیونست را موجب شده است.

 طبق ادعای هاآرتص نیروی هوایی رژیم اسرائیل اکنون یافتن محل و حمله این پهپادها را در اولویت عملیات‌های خود خود قرار داده است.

«علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی روز یکشنبه در توئیتی به رژیم صهیونیستی درباره هر گونه ماجرا جویی علیه ایران هشدار داد.

شمخانی در این توئیت نوشت: «رژیم صهیونیستی به جای اختصاص بودجه ۱.۵ میلیارد دلاری برای شرارت علیه ایران به فکر تامین ده‌ها هزار میلیارد دلار بودجه برای بازسازی خسارت‌های ناشی از پاسخ کوبنده ایران باشد.»

پربیننده ترین ملاقات با وزیر خارجه ایران بسیار مهم است / شواهدی مبنی بر ساخت بمب اتم در ایران وجود ندارد دیدار سفیر ایران با وزیر خارجه طالبان واکنش اتحادیه اروپا به اقدام ترکیه در اخراج ۱۰سفیر اردوغان سرکش لجبازی اردوغان برای اخراج سفرای خارجی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارلمان اروپا قطعنامه ضد ایران صادر کرد

پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای جانبدارانه پاسخ مشروع ایران به رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و در خصوص حمله غیرقانونی رژیم صهیونیستی به مقر دیپلماتیک ایران به ابراز تاسف بسنده کرده است.

به گزارش تسنیم، نمایندگان پارلمان اروپا امروز پنجشنبه در قطعنامه‌ای جانبدارانه و بدون در نظر گرفتن حق مشروع و قانونی ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی، عملیات موشکی و پهپادی اخیر ایران به سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرده و خواستار تحریم‌های بیشتر علیه ایران شدند.

نمایندگان اروپا همچنین با اظهار نگرانی از تشدید اوضاع در منطقه بر حمایت کامل از امنیت رژیم اسرائیل تاکید کردند.

آن‌ها همچنین در این قطعنامه صرفا به اظهار تاسف در خصوص حمله به بخش کنسولی ایران در دمشق بسنده کردند!

این در حالی است که طبق منشور ملل متحد، کنوانسیون‌های بین‌المللی به ویژه کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ وین و کنوانسیون پیشگیری و مجازات جرائم علیه اشخاص مورد حمایت بین‌المللی از جمله ماموران و سازمان‌های بین‌المللی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران محکوم بوده و ایران از لحاظ حقوقی و طبق ماده ۵۱ منشور ملل متحد می‌توانسته پاسخ دهد.

نمایندگان پارلمان اروپا در ادامه با نادیده گرفتن بیش از ۷ ماه جنایت و کشتار مردم مظلوم غزه و کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی و حمله این رژیم به کشور‌های مجاور، مدعی نقش بی‌ثبات‌کننده ایران در خاورمیانه شدند.

پارلمان اروپا همچنین از تصمیم اتحادیه برای افزایش تحریم‌های فعلی خود علیه ایران، از جمله تحریم عرضه و تولید هواپیما‌های بدون سرنشین و موشک استقبال کردند.

در بخشی از این قطعنامه جانبدارانه در خصوص توافق هسته‌ای ایران نیز صحبت شده و بدون توجه به عدم اجرای تعهدات آمریکا و خروج یکجانبه این کشور از برجام و همچنین عدم اجرای تعهدات طرف‌های اروپایی ادعا شده است که ایران به تعهدات پادمان و حقوقی خود در توافق هسته‌ای عمل نمی‌کند.

این قطعنامه پارلمان اروپا در حالی صادر شده که هیچ توجهی به نقش مخرب و ثبات زدای رژیم اسرائیل و حامیان این رژیم در منطقه اشاره نشده است. اخیرا نیز گزارش‌هایی از کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه و افشای جنایات جدید صهیونیست‌ها منتشر شده است.

سازمان دیده‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه با اعلام این که تیم‌های آن از نزدیک عملیات کشف گور‌های دسته جمعی در بیمارستان‌های مختلف نوار غزه از جمله مجتمع پزشکی ناصر و شفا را دنبال می‌کنند و اجساد صد‌ها فلسطینی که در این گور‌ها دفن شده بودند را مشاهده کردند خواستار انجام اقدام فوری بین المللی جهت بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در پنهان کردن صد‌ها جسد در گور‌های دسته جمعی در نوار غزه شد.

این سازمان حقوق بشری اعلام کرد که تعداد دقیق گور‌ها و همچنین اجسادی که در آن‌ها پنهان شده هنوز مشخص نیست و ما نیاز به اقدام فوری بین‌المللی از جمله تشکیل کمیته فوری تحقیقات بین‌المللی مستقل جهت بررسی این موضوع داریم و به نظر می‌رسد که هزاران غیرنظامی که در معرض اعدام‌های خودسرانه و فراقانونی قرار گرفته‌اند در این گور‌ها مدفون باشند. باید یک کمیته فنی متشکل از کارشناسان تشکیل گردد تا علت مرگ این غیرنظامیان را دقیقا مشخص کنند و سیستمی ایجاد شود که امکان شناسایی هویت آن‌ها وجود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پارلمان اروپا قطعنامه ضد ایران صادر کرد
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • حماس: تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کرد
  • لحظات کشتار وحشیانه توسط جنگنده‎های اسرائیل
  • لحظات کشتار وحشیانه جنگنده‎های اسرائیل
  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است
  • پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شمال و مرکز غزه