Web Analytics Made Easy - Statcounter

باور کردنی نیست؛ فدراسیون در بیانیه اش از شرکتی دفاع می کند که یک استارتاپ اسراییلی و موسس آن یک صهیونیست افراطی است... فدراسیون رسانه داخلی را می کوبد تا خودش را از زیر فشار خارج کند و خنده دار این است که ضربه زنندگان به اعتبار کشور، همان ها که در تلویزیون حرف از عجز ایران در واردات یک جوراب و دزدی داوران برای آوردن توپ به ایران زدند، یک رسانه را به واسطه نقد فدراسیون به ضربه زدن به فوتبال کشور متهم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقاد از فدراسیونی که فعالیت های تجاری اش را به شرکای نایب رییس خود سپرده و تاجر زعفران را به جلسه رسمی سفارت برده، شاید ضربه زدن به منافع شخصی برخی مسئولان فوتبال و شرکای تجاری و همراهان مسافرتی شان در لیتوانی و دبی و بلژیک و ... باشد اما قطعا ضربه زدن به فوتبال ایران نیست. شما فوتبال ایران نیستید! همین که فعالیت های تجاری فوتبال ایران از واردات پوشاک آل اشپورت تا واردات تجهیزات کمک داور ویدیویی را به شرکا و رفقای تان گره زده اید کافی است، دیگر خودتان را به فوتبال ایران گره نزنید. شما فقط مستاجر فدراسیون فوتبال هستید...

حالا که فدراسیون قصد دارد برای تبرئه خودش، طرفداری را متقلب و جاعل جا بزند، رسانه طرفداری علاوه بر آن که پیگیری قانونی این اتهام بی اساس را حق خود می داند، اسنادی را منتشر می کند که نشان می دهد شرکت هنگ کنگی همان استارتاپ اسراییلی است که سال ها پیش در تل آویو شروع به کار کرد.

به گزارش طرفداری، اگرچه حساسیت مجلس به موضوع VAR و پیگیری های احسان قاضی زاده هاشمی که در برنامه خارج از گود تلویزیون به احتمال نفوذ افراد وابسته به رژیم تل آویو در قرارداد و توافق فدراسیون با شرکت هنگ کنگی اشاره کرد و جدیت مهدی فروردین، احمد راستینه و سردار کوثری در برخورد با آمران و عاملان این کار، نشان می دهد نه بیانیه سراسر اهانت فدراسیون فوتبال و نه مانور ملاقات در مجلس نتوانسته فدراسیون را از مخمصه خوساخته خارج کند اما بد نیست نگاهی دیگر به آن بیانیه پر ایراد داشته باشیم.

فدراسیون فوتبال در بند ششم بیانیه ای که بسیاری از قسمت های آن اهانت آمیز بود مدعی است آرشیو موجود از سایت simplylive در وب قابل استناد نیست و احتمالا زبان عبری آن با استفاده از امکانات Language setting گوگل بوده است. پیش از اینکه به این ادعا پاسخ بدهیم، بخش مرتبط از بیانیه فدراسیون که به نظر می رسد دفاعیه ای از یک شرکت مشکوک به همکاری با اسراییل است را بخوانید:

بخشی از بیانیه فدراسیون: دامنه سوءنیت مغرضان آن سایت اینترنتی داخلی تا جایی پیش رفت که برای اثبات ادعای دروغین خود و فریب نهادهای قانونی کشور و مردم شریف ایران، يك صفحه وب به زبان عبري مربوط به دامنه www.simplylive.tv را مربوط به سال 2012 منتشر نمودند درحاليكه شركت طرف مذاكره فدراسيون در سال 2016 ثبت شده و اولين فعاليت شركت ثبتي در دامنه مذكور در تاريخ ششم سپتامبر 2016 مشاهده مي­ گردد. همچنين در فاصله سال­هاي 2012 تا 2016 هيچ فعاليتي در دامنه مذكور ثبت نشده است. ضمن اينكه با استفاده امکانات سایت گوگل (Language setting صفحات سایت­ها) مي­توان زبان هر سایتی را به ده ها زبان دیگر تبدیل نمود و البته وجود زبان عبري در يك دامنه اينترنتي آن هم 4 سال قبل از ثبت شركتي كه با مجموعه فدراسيون قصد همكاري داشته است، دليلي بر اسراييلي بودن آن نمي­ شود و مشخص مي­ گردد كه این هم یک ترفند نخ­ نما برای تخریب فدراسیون فوتبال و ضربه­ زدن به فوتبال کشور بوده است.

توضیح طرفداری: دوستان بیانیه نویس کیبورد فارسی هم برای تایپ ندارند!

آیا فعالیت simplylive همزمان با ثبت شرکت در هنگ کنگ (سال 2016) آغاز شده است؟

خیر!

فدراسیون فوتبال در بیانیه خود مدعی است که شرکت طرف مذاکره فدراسیون در سال 2016 ثبت شده است. بله در هنگ کنگ شرکت در سال 2016 به ثبت رسیده است اما آیا ثبت شرکت در هنگ کنگ را باید روز آغازین فعالیت simplylive دانست؟ برای مخاطبانی که سلسله مطالب مربوط به VAR و simplylive را دنبال می کنند، نام رابی لئون آشنا است. رابی لئون یکی از بنیان گذاران و مدیر اجرایی سابق سیمپلی لایو بود. بخشی از رزومه رابی لئون در سیمپلی لایو را مشاهده می کنید که در ژانویه 2011 از فعالیت simplylive نوشته است. پایین تر می بینیم که او در مرکز تجاری شاه دیوید اورشلیم هم مدیر اجرایی بوده است. رزومه مربوط به مرکز تجاری شاه دیوید نیز به سال 2001 برمی گردد. همین که از ژانویه 2011 فعالیت simplylive را با مدیریت رابی لئون می بینیم، مشخص می کند ادعای آغاز فعالیت این شرکت همزمان با ثبت آن در هنگ کنگ از اساس پوچ و باطل است و simplylive با ریشه اسراییلی از سال ها قبل در اورشلیم (بیت المقدس) فعالیت داشته است.

در ادامه مدارک مربوط به رابی لئون که یکی از بنیان گذاران اصلی simplylive و سال ها مدیر اجرایی این شرکت بوده است را مشاهده می کنید:

تصویر پروفایل رابی لئون در یکی از شبکه های اجتماعی مشخصات رابی لئونلیست چند تن از مدیران و کارمندان simplylive در لینکدین با حضور رابی لئونآدرس وبسایت ها در صفحه اطلاعات رابی لئون در لینکدینویدیوی مربوط به رزومه رابی لئون و فعالیت simplylive در ژانویه 2011

ادعای خنده دار دوم؛ تغییر زبان سایت به عبری با Language setting گوگل!

پیش از پاسخ به این ادعا و روشنگری برای فوتبال دوستان، از برخی دوستان تقاضا داریم به جای کمک گرفتن از متخصصین در زمینه هک، از آنها پیش از توجیه کردن اشتباهات مشورت بگیرد. به بحث خودمان برگردیم؛ فعالیت مربوط به سال 2012 وبسایت simplylive.tv در سایت هایی که آرشیو وب را جمع آوری می کنند موجود است و احتمالا دلیل نبود آرشیو از سال 2012 تا 2016 از این جهت بوده که از سایت تنها برای ثبت مشخصات و اطلاعات simplylive استفاده شده و طی این سال ها سایت از نظر محتوایی آپدیت نشده است. تا اینکه با ثبت شرکت در هنگ کنگ، آغاز فعالیت بین المللی simplylive و نمایندگی ها در کشورهای مختلف، سایت آپدیت و کارش را به زبان انگلیسی آغاز می کند.

دوباره به جایی می رسیم که توصیه کردیم از متخصصان هک که رفت و آمدشان به مقر برخی دوستان آغاز شده، مشاوره کوچکی بگیرید... نمی دانیم چرا برخی دوستان ناگهان به برگزاری جلسه با هکرها علاقه مند شدند؟ شاید روش پودر کردن مدعی جادوگری جواب نداده و این بار می خواهند شانس خود را با اتک آزمایش کنند. بگذریم؛ دوباره به بحث برگردیم...

 این لطیفه را نابغه هوش مصنوعی برای تان تعریف کرده یا کار باجناق است؟ نکند این هم دسته گل مشاور عالی باشد؟ بیانیه را قبل از انتشار خوانده اید؟ این چه ادعایی بود؛ با تنظیمات گوگل صفحه را به عبری برگرداندیم؟ این دیگر چه شوخی خنده داری بود؟ جان من و همکارانم که قابل نیست، به جان نابغه هوش مصنوعی چنین چیزی اصلا ممکن نیست. خارج از شوخی، لااقل همان جملات عبری را در گوگل ترنسلیت می گذاشتید تا به آدرس شرکت که در خیابان کینگ دیوید اورشلیم (بیت المقدس) بود می رسیدید!

عبارات عبری که در آرشیو simplylive در سال 2012 موجود است آدرس، شماره تماس، شماره فکس و آدرس ایمیل شرکت را نشان می دهد:

רח' המלך דוד 23, ירושלים

عبارت فوق را در گوگل ترنسلیت بگذارید تا به ترجمه خیابان 23 شاه دیوید، اورشلیم برسید! 

همچنین آدرس ایمیل info@ simplylive.tv که همین امروز هم در سایت simplylive به عنوان راه ارتباطی ثبت شده، در صفحه آرشیوی قابل مشاهده است. برای رویت این صفحه روی لینک کلیک کنید.

 اسکرین شات صفحه آرشیوی را می بینید:

آرشیو simplylive در سال 2012 با آدرس و مشخصات تماس شرکت

در ادامه برای آشنایی بیشتر با سایت هایی که در فضای وب آرشیو ذخیره می کنند، دو اسکرین شات از آرشیو طرفداری و فدراسیون فوتبال نیز تقدیم می شود.

آرشیو طرفداری در سال 2013آرشیو فدراسیون در سال 2013

 رسالت طرفداری به عنوان یک رسانه رساندن اطلاعات درست و حقایق به مخاطب و همچنین بالا بردن هزینه دروغ در ورزش است! تا افشای دروغ بعدی بدرود... 

فقط یک نکته؛ استارتاپی که در اسراییل شروع به کار کرد و در ادامه ثبت شرکتی اش را در هنگ کنگ انجام داد، چه ربطی به بلژیک دارد؟ نکند الان چون علی قلی زاده در بلژیک بازی می کند، تیم ملی ایران هم تیم ملی بلژیک است و ما خبر نداریم؟

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس بیانیه آشفته فدراسیون در خصوص VAR / پاسخ طرفداری به ابهامات مطرح شده فدراسیون با نامه AFC حقیقت را لو داد؛ VAR برای ایران الزامی نبود امضا دادن اوله گونار سولسشر به هواداران منچستریونایتد پس از شکست خانگی 5-0 مقابل لیورپول / فیلم وضعیت متفاوت سر الکس فرگوسن و سر کنی دالگلیش پس از گل پنجم لیورپول به منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتبال ایران فعالیت simplylive هنگ کنگ ثبت شرکت سایت ها سال ها سال 2012 سال 2016

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود

بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس، احتمالا مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها خرداد خواهد بود، سودی که برای دریافت آن نیاز به مراجعه به هیچ سایتی نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، انتهای آذر ماه سال گذشته بود که مرحله اول سود عملکرد مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ شرکت‌های سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد، مرحله دوم واریز سود سهام عدالت هم ۲۴ اسفندماه بود.

سود سهام عدالتی که بنابر اعلام سازمان بورس در مرحله دوم دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۴۸۲ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت کردند البته که میزان دریافتی سود بستگی به سبد سهام افراد داشت.

چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟

سود سهام عدالتی که بنا بود در دو مرحله پرداخت شود، اما بدعهدی برخی از شرکت‌ها سبب شد تا سود سال مالی ۱۴۰۱ سه مرحله‌ای شود. در همین راستا هم مجید عشقی رئیس سازمان بورس گفته بود: متاسفانه با وجود پیگیری‌های سازمان بورس، ۸ شرکت سود سهام عدالت خود را به حساب‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکردند که این سازمان اقدامات قانونی لازم را برای دریافت سود سهامداران انجام خواهد داد تا بعد از تامین وجه از سوی شرکت‌های سرمایه پذیر، مابقی سود به حساب سهامداران واریز شود.

پیش از این هم شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرده بود: شرکت‌های صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس هیچ مبلغی را برای مراحل اول و دوم سود سهام عدالت خود به حساب‌های سمات واریز نکرده اند شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندر عباس و پارس سوئیچ نیز وجوه مرحله دوم خود را پرداخت نکرده اند.

حالا بنابر اعلام رئیس سازمان بورس احتمالا واریز مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت خرداد ماه خواهد بود؛ در همین راستا هم مجید عشقی رئیس سازمان بورس شب گذشته در رسانه ملی گفت: مجموعه اتفاقاتی رخ داد که سبب شد برخی شرکت‌ها تخلفی داشته باشند و نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند.

او افزود: این شرکت‌ها اکثرا با کمبود نقدینگی مواجه هستند ما هم توصیه کردیم که باید سود سهام عدالت پرداخت شود امیدواریم تا خرداد بتوانیم این سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

اما آیا با شرکت‌هایی که سود سهام عدالت خود را واریز نکردند برخوردی خواهد شد؟ در همین راستا هم، ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: عدم پرداخت سود سهام که مطابق زمان بندی اعلام شده در کدال نباشد یک تخلف است.

این مقام مسئول اظهار کرد: مورد دیگر این که اگر ۸ ماهی که در قانون تجارت تعیین شده و بر اساس مصوبه سازمان بورس این ۸ ماه به ۴ ماه کاهش یافته و برخی از شرکت‌ها اساسنامه خود را تغییر دادند هم زمان بندی رعایت نشود این نیز یک موضوع قابل پیگیری است. در کل دو موضوع عدم رعایت زمانبندی پرداخت سود که در سامانه کدال منتشر شده و هم عدم رعایت زمانبندی بر اساس اساسنامه ناشران قابل پیگیری است و سازمان بورس پیگیر این موضوع خواهد بود.

برای دریافت سود سهام عدالت به سایتی مراجعه نکنید

اما همین که بحث واریز سود سهام عدالت داغ می‌شود برخی از سود جویان هم فرصت را غنیمت می‌شمارند که در همین راستا هم مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت، گفته بود: هر زمان که موضوعات مربوط به سهام عدالت مطرح می‌شود عده‌ای از این فرصت جهت کلاهبرداری استفاده می‌کنند که لازم است سهامداران عدالت به چند نکته دقت داشته باشند. معمولا کلاهبرداران چند روش دارند؛ آن‌ها یا به افراد پیامک ارسال می‌کنند و می‌گویند برای دریافت سود سهام عدالت با این شماره تماس گرفته یا روی لینک خاصی کلیک کنید که در این خصوص باید گفت برای دریافت سهام عدالت به هیچ فردی پیامک زده نمی‌شود.

او افزود: مورد دیگر این که کلاهبرداران ممکن است در فضای مجازی سایتی را معرفی کنند که قطعا هیچ سایتی برای دریافت سود سهام عدالت وجود ندارد. نکته بعدی این که برخی از کلاهبرداران حرفه‌ای‌تر هستند و حساب کاربری افراد را هک و از طریق آن‌ها برای اطرافیان پیامکی مبنی بر این که "سود سهام عدالت را دریافت کردم به این لینک بروید و شما هم سود دریافت کنید" ارسال می‌کنند. بر همین اساس در این زمینه هوشیاری افراد بسیار مهم خواهد بود.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در ادامه اظهار کرد: در مجموع برای دریافت سود سهام عدالت به هیچ فردی پیامی داده نخواهد شد و از افراد هیچ مدرکی درخواست نمی‌شود و همچنین مراجعه به سایت و لینکی نیاز نیست.

پیش از این هم شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرده بود، مشمولانی که سود دوره‌های گذشته را دریافت و سود این دوره عملکرد مالی ۱۴۰۱ را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت یا سجام پس از متوجه شدن مشکل نسبت به اصلاح شماره شبا و مشکل حساب خود اقدام کنند تا سود این دروه را با دوره‌های بعدی دریافت کنند.

در انتها نیز مرکز تماس ۱۵۶۹ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی آماده پاسخگویی به سوالات سهامداران خواهد بود.

دیگر خبرها

  • از مرحله گروهی حذف شی، درجا اخراج می‌شوی؛ بند ویژه قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان
  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود
  • فوتبال از دریچه فان؛ لیگ کشاورزان در واقعیت
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • برق خورشیدی فضایی یک قدم به واقعیت نزدیک تر شد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • خبر تازه اولیانوف از فعالیت بازرسان آژانس در ایران
  • دست انداز تازه برای واگذاری سرخابی ها به بانکها / مال بد،بیخ ریش صاحبش ماند!