Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ویسکرمی امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها از نصب سوله سالن تولید محدود کارخانه لاستیک سازی خرم‌آباد خبر داد.

وی با اشاره به پیگیری برای حل مشکلات پیش روی کارخانه لاستیک‌سازی خرم آباد گفت: نصب سوله سالن تولید محدود این کارخانه آغاز شد و در حال نصب است

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیش از این نیز در تاریخ ۲۸ تیرماه امسال، اولین تجهیزات ساخت سالن فاز نخست لاستیک‌سازی در راستای ساخت اولین فاز لاستیک‌سازی به ظرفیت ۶۰۰ هزار حلقه لاستیک در سال، به محل شهرک صنعتی شماره سه وارد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویسکرمی بیان داشت: در راستای پیگیری و رفع مشکلات این کارخانه اقداماتی از قبلی بازدید از کارخانه، احصاء مشکلات و مسائل آن، پیگیری دریافت وام و تسهیلات بانکی از طریق امور مجلس بانک صنعت و معدن، جلسه با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت نیکرو گسترش و تقسیم کار برای حل مشکلات صورت گرفته است.

کد خبر 5335903

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی لاستیک سازی خرم آباد ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران کرمانشاه واکسن کرونا مجلس شورای اسلامی گرگان سیدابراهیم رئیسی لاستیک سازی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد:روز جمعه  ۰۷/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت جابجایی تیر برق، از ساعت ۱۱ تا ۱۵  جریان برق کارخانه سیمان سفید ارومیه- کارخانه گچ –روستای عسگر آباد کوه –روستای کوسه احمد و تمامی مشترکین صنعتی، خانگی و چاه‌های آب مسیر روستای عسگر آباد کوه به مدت ۴ ساعت    قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد  
  • پیگیری برای اجرای طرح طبخ نان با آرد کامل
  • بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر ‌کارخانه فروآلیاژ در ازنا
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد
  • احداث کارخانه فرآوری شرط واگذاری معادن جدید استان کرمان
  • اجاره سریع تجهیزترین سالن‌های همایش بصورت آنلاین در سلام حرفه‌ای