Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@20:35:39 GMT

شهرداری برخی ابهامات را شفاف سازی کند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۳۰۱۴

شهرداری برخی ابهامات را شفاف سازی کند

نایب رییس شورای اسلامی شهر ساری در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه این شورا خواستار پاسخگویی ‏شهرداری به ابهامات مطرح شده درباره بعضی از مسایل این شهرداری شد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، سبحان بخشی شامگاه امروز _دوشنبه سوم آبان ماه_ در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود شهرداری نسبت به ابهامات پیش آمده برای شورای شهر پاسخگو باشد، تصریح کرد: تاکنون پرسش‌های بسیاری از شهرداری انجام شده، اما پاسخی دریافت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درباره قرارداد نیروگاه زباله سوز ساری و جا به جایی پیمانکار سوالاتی وجود دارد که انتظار داریم شهرداری ساری به این سوالات پاسخ دهد، تصریح کرد: ابهاماتی درباره جذب ۱۱ نفر نیرو در شهرداری در سال ۱۴۰۰ نیز مطرح شده که تاکنون شهرداری درباره لیست پرسنل شهرداری و میزان پرداخت حقوق این شهرداری اسنادی به شورا ارائه نداده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر اینکه همه می‌دانیم شهرداری ساری از مازاد نیرو رنج می‌برد در حالی که بسیاری از پروژه‌ها نیز تعطیل است، افزود: پاسخگویی شهرداری به سوالات، ابهامات را رفع می‌کند.

وی با بیان اینکه بارها به شهرداری اعلام شد که لیست مناقصات و مزایده‌ها را به شهرداری اعلام کند، ادامه داد: اینکه شورا پس از درج آگهی‌ها در روزنامه‌ها، از آن مطلع شود، جای گلایه دارد.

«پرویز شعبانی» رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز در سخنانی ضمن تاکید بر دسته بندی سوالات و مطالبات این شورا از شهرداری، گفت: این مباحث باید به صورت مدون و با پیگیری در شورا مطرح شود و طرح یکباره آنها به نتیجه نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه منکر نواقص در شهرداری نیستیم، اما بیان گلایه‌ها باید به رفع آنها منجر شود، خواستار تدوین منظم تر صورت‌جلسات کمیسیون‌های شهرداری شد.

در ادامه «علی عاشقان» عضو شورای اسلامی شهر ساری در سخنانی با بیان اینکه خدمات رسانی دغدغه همه اعضای شورا است و باید مشکلاتی که گریبانگیر شهرداری شده را رفع کنیم، تصریح کرد: تمامی مشکلات و مسائل باید به صورت منظم پیگیری شود و راهکارهای آن را در نظر بگیریم.

«سید حسن احمدی» عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری نیز با اشاره به درخواست دریافت تسهیلات بانکی از سوی شهرداری، اظهار کرد: این شهرداری تنها باید از طریق ارائه طرح و برنامه درخواست دریافت تسهیلات داشته باشد.

«سید رحمان میرشجاعی» دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر اینکه از شهرداری بابت ابهامات در زمینه جذب نیروی جدید گلایه داریم، گفت: ما شنیده ایم که این نیروها پیش از تحلیف شورای ششم جذب شده اند، اما بازهم شهرداری باید به این ابهامات پاسخ دهد.

وی تاکید کرد: تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران خواسته جدی شورا است، اما این موضوع توسط شهرداری مورد توجه قرار نگرفته و نیروهای بسیاری در شهرداری منتظر تبدیل وضعیت هستند که جذب نیرو در این وضعیت مورد انتقاد است.

به گزارش ایمنا، تأخیر یک ساعته در آغاز جلسه این کمیسیون موجب شد معاونان و مدیران شهرداری ساری این جلسه را ترک کنند و جلسه بدون مدیران شهرداری برگزار شد.

کد خبر 531225

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مازندران شهرداري ساري ساری شورای شهر ساری شهردار ساری شفاف سازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران فردا یکشنبه ۴ اردیبهشت درباره اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام این معاونت، به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و سی امین جلسه شورا، خزانه دار شورا درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود:در این جلسه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران هم بررسی خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لایحه معرفی ۲۷ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار هم در دستور کار نشست فردای شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم