Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر‌عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان گفت: دهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان از ۴ تا ۷ آبان‌ماه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

رضا قندیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: دهمین نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین‌‌های کشاورزی، سیستم‌های آبیاری، دام و طیور، شیلات و آبزیان، سم، کود و بذر در زنجان 4 تا 7 آبان‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان با شعار تولید ملی، افتخار ملی، ایران قوی با حضور نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اهداف زیادی بابت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی دنبال می‌شود افزود: از جمله این اهداف معرفی محصولات جدید، آشنایی با آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های تخصصی ارائه شده از سوی شرکت‌کنندگان، ایجاد فرصت برای انعقاد قرارداد کاری، توسعه و پیشرفت فعالیت‌های اقتصادی شرکت‌کنندگان و یافتن نمایندگان فعال، ایجاد زیرساخت مناسب برای شرکت‌های دانش‌بنیان و ایجاد فضای آموزشی برای علاقه‌مندان به شرکت‌های دانش‌بنیان می‌باشد.

مدیر‌عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان گفت: شناخت نیاز‌های مشتری، بهره‌گیری گسترده برای تبلیغات در جهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکت‌کنندگان، آشنایی و شناخت رقیبان تجاری و برنامه‌های سازمان یافته آن‌ها، ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری برای پیشبرد فعالیت‌های مربوطه، فراهم آوردن زمینه برای ارائه آخرین دستاورد‌های نوین علمی، پژوهشی و صنعتی در حوزه‌های مختلف، شناخت توانایی‌های علمی، پژوهشی و صنعتی کشور و در نهایت تقویت ارتباط بین دانشگاه‌ها و صنایع، نحوه افزایش توان صنایع کشاورزی از سایر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه 45 تولید کننده و صنعتگر از 12 استان کشور در دهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در استان شرکت خواهند داشت، عنوان کرد: میزان مشارکت در زمینه ماشین‌آلات کشاورزی 33 درصد، خدمات و صنایع وابسته 9 درصد، سیستم و تجهیزات آبیاری 37 درصد و همینطور سم، کود و بذر نیز 21 درصد است.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی خرما در شیراز برگزار می‌شودنمایشگاه خوش‌نویسی «سبوی وحدت» در نگارخانه رضوان گشایش یافتحضور شرکت نفت ایرانول در نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در مناطق آزاد

قندیلی با اشاره به اینکه نهاد‌های متفاوتی در برگزاری نمایشگاه نقش دارند، تصریح کرد: تمام تلاش به کارگرفته شده تا نهایت استفاده از این فرصت برای مخاطبان که قشر عظیمی از جامعه هدف از اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها، تولید کنندگان و تجار داخلی، شرکت‌های توزیع، فروشندگان تجهیزات تا دانشجویان و سایر اقشار را شامل می‌شود فراهم کند و در بهترین شرایط این نمایشگاه برگزار شود.

وی در زمینه فعالیت شرکت‌کنندگان در نمایشگاه نیز عنوان کرد: ماشین‌آلات و ادوات مکانیزه کشاورزی، تولید ادوات باغی، تولید و تامین ادوات کشاورزی ژئوسنتتیک، ماشین‌آلات کوچک باغبانی، تولید لانس سمپاشی، تولید کود و سموم کشاورزی، تولید گوگرد معدنی، تولید کننده کود‌های شیمیایی، کود‌های آلی، تولیدکننده مواد ضدعفونی و شوینده‌های دامپزشکی، تولید قارچ کش، کنترل هوشمند گلخانه، مرغداری و آبزیان، تولید انواع بذر سبزی و صیفی، تلقیح مصنوعی و اصلاح نژاد دام، تولید باسکول جاده‌ای و بیمه محصولات کشاورزی از جمله زمینه‌های فعالیت شرکت‌کنندگان است.

مدیر‌عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان در زمینه فعالیت شرکت‌ها در خصوص آب نیز بیان کرد: آبیاری تحت فشار، ساخت فیلتراسیون تحت فشار، طراح و سازنده ایستگاه‌های کنترل مرکزی آبیاری تحت فشار، طراحی و اجرای استخر‌های ذخیره آب با ژئوممبران، تولید فیلتراسیون آبیاری، تولید لوله پلی اتیلن، پلی پروپیلن، آبیاری قطره‌ای، شیرآلات و اتصالات چدنی، تولید کننده اتصالات پلی اتیلن برای پروژه‌های کشاورزی و آبیاری، تصفیه آب صنعتی و خانگی، آبیاری بارانی از جمله زمینه فعالیت‌ها است.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه های بین المللی استان زنجان دهمین نمایشگاه تخصصی شرکت کنندگان شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود

رضا رنجبرکریمی، رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان امروز در جلسه‌ای که با حضور رئیس انجمن نانوفناوری ایران در دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار شد، با ارائه گزارشی از کنفرانس‌ها و سمینارهایی که در این دانشگاه برگزار شده است، گفت: زیرساخت لازم برای برگزاری کنفرانس‌های مهم در این دانشگاه فراهم است.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) با اشاره به اینکه در کنفرانس‌های گذشته، شرکت‌کنندگان این دانشگاه را با خاطرات خوشی ترک کرده‌اند، بیان داشت: همکاری مجموعه‌های اداری شهرستان رفسنجان در برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های گذشته در این دانشگاه بسیار ارزنده بوده است.

 مالک نادری، رئیس انجمن نانوفناوری ایران هم گفت: دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در ۱۰ و ۱۱ بهمن‌ماه امسال به‌میزبانی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کنفرانس هر سال به همت انجمن نانوفناوری با هدف توسعه فناوری نانو در کشور برگزار می‌شود. 

نادری با اشاره به اینکه در این کنفرانس اتفاق‌های برجسته‌ای خواهد افتاد، تصریح کرد: از جمله آن ها حضور اساتید بین‌المللی و کشوری در زمینه فناوری نانو در این کنفرانس است.

 نادری ادامه داد: ریاست افتخاری این کنفرانس بر عهده رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) گذاشته شده و دبیر علمی آن حسن هاشمی و دبیر اجرایی آن محمد شفیعی‌دهج از اعضای هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان خواهند بود.

در ادامه علی ایرانمنش، دبیر انجمن‌های علمی ایران با اشاره به اینکه با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های کمیسیون انجمن‌های علمی حمایت از انجمن‌هایی است که فعالیت بین‌المللی دارند، بیان داشت: وزارت علوم تحقیقات و فناوری از برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی به همت انجمن‌های علمی حمایت خواهد کرد. 

وی با اشاره به اینکه انجمن علمی نانوفناوری ایران، یک انجمن علمی بین رشته‌ای است و چند سال است که در بین انجمن‌های علمی رتبه A را کسب کرده است، تصریح کرد: این انجمن در کنفرانس‌هایی که برگزار کرده توانسته از ظرفیت دانشمندان برتر کشور و دنیا استفاده کند و این فرصت خوبی است که طی امسال به دانشگاه ولیعصر(عج) در میزبانی این کنفرانس داده شده است واین دانشگاه نیز مورد توجه و حمایت کمیسیون انجمن‌های علمی قرار خواهد گرفت.

 در پایان تفاهم‌نامه‌ای بین انجمن نانوفناوری ایران و دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برای برگزاری این کنفرانس امضا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی