Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@23:11:54 GMT

رئیس جمیعت هلال احمر استعفا داد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۳۱۲۹

رئیس جمیعت هلال احمر استعفا داد

به گزارش فارس، در جلسه امروز شورای عالی جمعیت هلال احمر که با حضور اعضا برگزار شد، به موضوع استعفای کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر پرداخته شد.

در این جلسه پس از اظهارات اعضای شورای عالی در نهایت، با استعفای کریم همتی موافقت شد.

به زودی رئیس جدید جمعیت هلال احمر تعیین میشود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

کلیدواژه: هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس بخش اطلاعات نظامی و فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی در جنگ غزه، در یک روز استعفای خود را اعلام کردند.

به گزارش یدیعوت آحارانوت، پس از اعلام استعفای امروز «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی به دلیل ناکامی در برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، «یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تا آگوست سال جاری میلادی از منصب خود استعفا خواهد کرد.

به گزارش فلسطین الیوم، «یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی پس از سه سال خدمت در این سمت، تصمیم خود برای استعفا را به «هرزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش ابلاغ کرده است.

کارشناسان معتقدند طی روزهای آتی شاهد استعفای بیشتری از فرماندهان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل عدم تحقق اهداف اعلامی خود در غزه برای نابودی حماس و ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین خواهیم بود.

«رون بن یشای» خبرنگار نظامی روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در غزه اذعان کرد و گفت: «ما در غزه گرفتار شدیم.»

وی تأکید کرد هیچ جایگزینی برای حاکمیت حماس در غزه وجود ندارد و هیچ چشم‌اندازی هم برای پایان جنگ با حزب‌الله در مرزهای شمالی قابل تصور نیست.

کد خبر 846474 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند
  • رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل استعفا داد
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد