Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: بار فنی تیم آن طوری که دلم می‌خواست، نبود. پتانسیل تیم ما خیلی بالاتر است. ما در یکسری از موارد توپ را از دست دادیم؛ اما بازی را از دست ندادیم و در طول ۹۰ دقیقه فقط یک بار بدن گلر ما زمین خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه نتیجه خیلی خوبی بود، افزود: این پیروزی را تقدیم هواداران می‌کنم و امیدوارم با دعای خیر آنان، پیروزی‌هایمان ادامه داشته باشد تا مقابل آنان سرافراز باشیم.

کریمی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا باشگاه تراکتور موافق حضور هواداران در ورزشگاه‌ها است؟ گفت: مردم کشورمان شعور بالایی دارند. ما هم مثل همه راضی نیستیم که به خاطر یک ورزش تعدادی از هموطنان را از دست بدهیم. تمام این فوتبال به جان حتی یک نفر از مردم کشورمان نمی‌ارزد. تصمیم‌گیری در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه‌ها برعهده ستاد مقابله با کرونا است.

سرمربی تراکتور افزود: تراکتور بیشتر از تمامی تیم‌ها از نبود هوادارانش ضرر می‌کند. هواداران ما به عشق تیمشان به ورزشگاه می‌آیند و کاری با جایگاه حریف ندارند. به خاطر روح هواداران تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم و امیدوارم با پایان یافتن کرونا، هواداران پرشورمان در ورزشگاه حضور یابند.

بیشتر بخوانید

کریمی: برد و باخت تاثیری بر دوستی‌ام با قلعه نویی نمی‌گذارد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور فیروز کریمی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت

مدافع - هافبک تیم فوتبال هوادار تأکید کرد، تساوی برابر پیکان برای شاگردان مسعود شجاعی فرقی با باخت نداشته است. - اخبار ورزشی -

محسن سفیدچقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی تیمش برابر پیکان، آنهم در حالی که با دو گل از حریف جلو افتاده بودند، گفت: ما در نیمه اول نمایش خوبی داشتیم، ولی در نیمه دوم همه چیز برعکس شد و نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. البته در نیمه دوم هم دو سه ضدحمله داشتیم، ولی پیکان در این نیمه بهتر از ما بازی کرد. نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد، ولی انگار در نیمه دوم از لحاظ بدنی اُفت کرده بودیم.

شجاعیان: بعضی دنبال گذشته هوادار هستند!

 

وی در ادامه افزود: بعد از بازی، سرمربی تیم بابت اینکه برد را از دست دادیم ناراحت بود و از عملکرد ما راضی نبود که حق هم داشت. این مساوی برای‌مان فرقی با باخت نداشت و همه ما ناراحت بودیم که برد را از دست دادیم.

سفیدچقایی که در این بازی یک گل زد و یک پاس گل داد، یادآور شد: باور کنید این موضوع برای من خوشحال‌کننده نبود و حاضر بودم گل نزنم و پاس گل ندهم، ولی تیمم برنده از زمین بیرون بیاید. اصلاً دوست نداشتم امتیاز از دست بدهیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال هوادار با اشاره به تأثیر حضور مسعود شجاعی در این تیم اظهار داشت: از زمانی که ایشان هدایت تیم را بر عهده گرفته، شرایط ما تغییر کرده است و حالا فوتبال خوبی را نمایش می‌گذاریم. فکر می‌کنم در هر بازی دو یا سه گل زده‌ایم. البته باید در مسائل دفاعی بیشتر کار کنیم تا زحمات‌‌مان هدر نرود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • پاسخ گلر نفت به انتقادات تند فراز کمالوند!
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت