Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید مهری در دو بازی ابتدایی استقلال در لیگ برتر به میدان رفته تا فرهاد مجیدی نشان دهد روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، حضور سعید مهری در دقیقه ۵۸ و تعویض این بازیکن به جای ارسلان مطهری، یکی از اقدامات هوشمندانه فرهاد مجیدی و کادرفنی استقلال در دیدار برابر ذوب آهن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایقی که ذوبی ها برای زدن گل تساوی فشار می آوردند، مجیدی تصمیم گرفت تا میانه میدان تیمش را متراکم تر کند و یامگا به جای مطهری در خط حمله بازی کند.

تعویض مجیدی برای تیم او مثمر ثمر بود. حضور سعید مهری ضمن اینکه به خط میانی این تیم نظم داد، باعث شد استقلال جنگ های میانه میدان را با استفاده از برتری عددی برنده شود و حتی آبی ها روی چند توپ گیری در میانه میدان، موقعیت های خطرناکی را به روی دروازه ذوب آهن خلق کردند که در زدن ضربات پایانی کم دقت بودند.

مهری که زمزمه هایی مبنی بر احتمال جدایی او وجود داشت، با نظر مجیدی در تیم ماندگار شد و در هر دو دیدار ابتدایی لیگ نیز به میدان رفت تا سرمربی استقلال نشان دهد که روی این بازیکن نظر مثبتی دارد.

دست فرهاد مجیدی برای انتخاب نفرات میانی حسابی باز است. با حضور روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور و سعید مهری، سرمربی استقلال می تواند بسته به نیاز تیمش، نفرات مورد نظرش را به کار بگیرد. در واقع میدان دادن به مهری و نیمکت نشینی چشمی و نیک نفس نشان داد که بازیکن سابق تراکتور به یک مدعی در خط میانی تبدیل شده و رقابت سختی میان این بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی وجود دارد.

مهری در ۳۲ دقیقه ای که در میدان حضور داشت، در کارهای دفاعی فعال بود. او ۶ عملکرد دفاعی موفق از خودش به ثبت رساند و در یک نبرد هوایی نیز موفق بود تا در روز پیروزی استقلال، او نیز بتواند رضایت مجیدی را کسب کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی سعید مهری ذوب آهن استقلال ذوب آهن سعید مهری فرهاد مجیدی سعید مهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس

هافبک ترکیه‌ای تیم فوتبال اینتر پس از قهرمانی این تیم در سری A به اهانت‌هایی که از سوی هواداران تیم سابقش دریافت کرده بود، پاسخی جالب داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بدون شک یکی از خوشحال‌ترین بازیکنان اینتر بابت قهرمانی این تیم در سری A، هافبک ترکیه‌ای نراتزوری یعنی هاکان چالهان‌اوغلو بود. تیم او در شبی اسکودتوی بیستم را کسب کرد که توانست رقیب همشهری میلان را در دربی دلامادونینا شکست دهد. برای چالهان‌اوغلو این قهرمانی فرصتی برای جبران همه آن اهانت‌ها و تمسخرهایی بود که از زمان ترک میلان در سال 2021 و پیوستنش به اینتر تحمل کرد.

هواداران میلان و حتی ستاره سوئدی وقت‌ آنها زلاتان ابراهیموویچ دو سال پیش چالهان‌اوغلو را به خاطر ترک تیم قهرمان و پیوستن به نراتزوری مسخره کردند و از آن روز حملات‌شان به ملی‌پوش ترکیه‌ای ادامه پیدا کرد. انتظار می‌رفت حداقل با قهرمانی اینتر، میلانی‌ها برای مدتی دست از سر چالهان‌اوغلو بردارند اما درست عکس این اتفاق رخ داد و در فضای مجازی با القابی همچون «دلقک» و «خائن» به او توهین کردند. این بار اما چالهان‌اوغلو پاسخی جالب به آنها داد. او در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام تصویری از خود در کنار جام قهرمانی سری A و یک هدفون روی گوش‌هایش گذاشت تا نشان دهد به آنچه هواداران میلان پشت سرش فریاد می‌زنند، توجهی ندارد. در کنار این تصویر پیامی با این مضمون هم درج شده است: «همیشه خونسرد، همیشه صبور، همیشه متمرکز و حالا پاداش».

اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری

چالهان‌اوغلو در تمام رقابت‌های فصل جاری 36 بازی برای اینتر انجام داده و 13 گل نیز به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد