Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فهرستی از برترین مهاجمان جهان در 5 لیگ معتبر اروپا با بهترین میانگین گلزنی در سال 2021 منتشر شده است.

در صدر این فهرست، روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ قرار دارد. این ستاره گلزن مونیخی ها 48 گل به ثمر رسانده و میانگین 1.26 گل را ثبت کرده است و از این حیث رکورددار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده دوم ارلینگ هالند ستاره نروژی باشگاه بورسیا دورتموند قرار دارد. وی 37 بار دروازه حریفان را گشوده است و میانگین یک گل زده در هر بازی را به نام خود ثبت کرده است.

جایگاه سوم در اختیار لیونل مسی با 31 گل زده است. فوق ستاره سابق بارسا و فعلی پی اس جی، میانگین 86 صدم گل در هر بازی را در اختیار دارد.

در رده چهارم کریم بنزما ستاره رئال مادرید با 33 گل زده است. ستاره فرانسوی 77 صدم گل در هر بازی را ثبت کرده است.

محمد صلاح با 30 گل زده در رده پنجم است و کیلیان ام باپه با 34 گل زده مکان ششم را در اختیار دارد.

جایگاه هفتم هم به کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی اختصاص داده شده است. وی با 31 گل زده و میانگین 70 صدم گل در هر بازی در این رده قرار دارد.

ولاهوویچ، هری کین و مورنو در رده های هشتم تا دهم قرار دارند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیونل مسی بایرن مونیخ فوتبال رونالدو گل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است

به گزارش "ورزش سه"، رم امشب در دیداری خانگی در ورزشگاه المپیکو با نتیجه ۳-۱ مغلوب بولونیا شد. حالا آنها در رتبه پنجم ۵۵ امتیاز دارند و آتالانتا در رده ششم فقط یک امتیاز از آنها کمتر است. پس از پایان بازی ده‌روسی‌‌ در مورد شرایط تیم با خبرنگاران صحبت کرد.

دلیل شکست؟
در مقابل دروازه حریف مانند بازی‌های گذشته نبودیم. اما ما تیمی در برابر خود داشتیم که خوب بازی می‌کند، در زمین حرکات زیادی دارند که باعث می‌شود شما به مشکل بخورید. به بولونیا تبریک می‌گویم، آنها مستحق پیروزی بودند و بازی بسیار خوبی انجام دادند.

در تیم خستگی روانی وجود دارد؟
نه ما انسان‌های بزرگسال هستیم. ما مدت زیادی است که این کار را انجام می‌دهیم، ما به مدیریت احساسات عادت کرده‌ایم. از یک دوره دشوار و فشرده گذر کردیم و به اینجا رسیده‌ایم.

از لحاظ روحی مقابل بولونیا شکست خوردید؟
من هم یک فوتبالیست بوده‌ام. ممکن است عصبی شوید. بازیکنان تسلیم نشدند. اگر می‌خواهیم کامل باشیم، باید در مدیریت لحظات خوب باشیم و باتجربه عمل کنیم.

برگشت آزمون چقدر مهم است؟
ما مهاجمان سطح بالایی داریم. آزمون اخیراً برگشته است، من نمی‌توانستم بلافاصله او را بازی دهم اما می‌دانستم که او به روند خوبش باز خواهد گشت. برای گل او خوشحالم، زیرا او برای ما بسیار مهم است، او با دو مهاجم دیگر ما متفاوت است و مانند تامی که در روز پنجشنبه عملکرد خوبی داشت، برای ما مفید خواهد بود.

چگونه انرژی‌تان را برای بازی‌های بعدی مدیریت می‌کنید؟
نمی‌دانم. بحث انرژی نیست که برویم و ۲۰ دقیقه بازی کنیم. ما باید از نظر ذهنی قوی‌تر شویم. راه طولانی‌ای تا پایان فصل داریم و باید به خوبی آماده شویم.

استرس دارید که آتالانتا به شما برسد؟
ما از همه می‌ترسیم و به همه آنها احترام می‌گذاریم. می‌دانستم که سخت خواهد بود، مشکل ما فقط امتیاز نیست، بلکه تیم‌های پیش رو ماست. وقتی باید با تیم‌های زیادی بازی کنید بعضی مواقع تیم‌هایی مثل بولونیا می‌آیند و برای‌تان مشکل ایجاد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بهترین بروکرهای فارکس: راهنمای انتخاب برترین‌ بروکر فارکس
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است