Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرهاد حمیداوی در گفت و گویی تلویزیونی اظهار داشت: اگر تیم شهر خودرو مشکل دارد به هیات فوتبال خراسان رضوی ارتباطی ندارد. به رییس هیات یاد بدهید که هیات فوتبال یک پل ارتباطی بین باشگاه و سازمان لیگ است.

وی افزود: شرکت ما مشکل دارد و بابت آن بدترین تاوان ها را دادیم. 

وی ادامه داد: وکیل کوزین دیروز عنوان کرد که بدهی وی پرداخت شده است اما شما می گویید که هوز حل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می دانم که به ما ایراد وارد است و بحثی در آن نیست اما کار کردن با هیات فوتبال خراسان رضوی کار دشواری است.

حمیداوی اضافه کرد: زمانی که تیم به آسیا رفت چرا اصولی درباره نام تیم صحبت نکرد. چرا وقتی چهارم جدول شدیم، درباره نام تیم صحبتی نشد. تا کی باید فرافکنی کنید.

وی افزود: خجالت کشیدیم که تیم ما برای دیدار به رفسنجان نرفت و بازی لغو شد و ما اشتباه کردیم.  

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده مشهد شهر خودرو مشهد شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!