Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پرویز برومند، در خصوص دومین پیروزی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال خوشبختانه در این ۲ هفته خوب نتیجه گرفته و مهمترین مساله در لیگ برتر کسب امتیازات مسابقات است. به خصوص وقتی یک تیم در بیرون از خانه برنده می شود از نظر روحی و روانی شرایط خوبی پیدا می کند.

وی افزود: در بازی هفته اول شاید ناهماهنگی هایی وجود داشت، در این بازی هم در نیمه دوم ذوب آهن خوب بازی کرد اما استقلال به شکلی حرفه ای بازی را پیش برد و در نهایت روی توانایی بازیکنی چون یامگا توانست ذوب آهن را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان اسبق استقلال با اشاره به درخشش بازیکن فرانسوی در ترکیب این تیم عنوان کرد: این بازیکن در نیمه اول در گوشه ها و پشت مهاجمان بازی می کرد. اگر او در خط حمله بازی کند قطعا خیلی خطرناک است. یامگا بازیکن خوبی است و نشان داد از نظر بدنی در فرم خوبی قرار دارد. استقلال به بازیکنی مثل او نیاز داشت و باید در دیدارهای آینده از وی استفاده کند.

برومند تاکید کرد: یامگا نشان داد بازیکن پا به توپی است و می تواند خوب حفظ توپ کند و پاس های خوبی هم بدهد. شم گلزنی او در بازی مشخص شد. این بازیکن فقط یک هفته با تیم تمرین کرده بود ولی کارهایی انجام داد که بازیکنی مثل تیام چند سال پیش در استقلال از این کارها می کرد. سبک بازی او در خط حمله شبیه به تیام است.

وی یادآور شد: اگر او در نقش پاسور هم بازی کند موفق می شود. بعد از مجتبی جباری استقلال در این پست خلا داشت و حالا یامگا حتی می تواند در پست جباری و به سبک او بازی کند.این بازیکن می تواند هم خوب پاس بدهد و هم خوب گل بزند. اگر در خط حمله به وی ۱۰ پاس بدهند ۲ توپ را گل می کند. اگر هم در خط هافبک بازی کند مطمئنا می تواند شرایط هجومی استقلال را بهتر کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال پرویز برومند کوین یامگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد

در یکی از محلات تهران مسابقات پیشکسوتان فوتبال زیر نظر شهرداری آن منطقه برگزار می‌شود. اما با توجه به عدم نظارت هیات فوتبال تهران در این مسابقات خبری از حضور آمبولانس نیست و این درحالی است که باید هیات فوتبال استان تهران به این مسابقات هم نظارت کند.

در یکی از مسابقه‌های فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان پس از پایان نیمه اول و بین دو نیمه، محمد اشرفی بازیکن حدودا 64 ساله تیم تهرانجوان دچار حمله و ایست قلبی شد. پس از این اتفاق ناگوار به علت عدم حضور به موقع آمبولانس در محل مسابقه یک پزشکیار برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن بالای سر او رفت اما متاسفانه تا هنگام رسیدن آمبولانس و رساندنش به بیمارستان، متاسفانه به دلیل وخامت حال بازیکن 60 ساله تیم تهرانجوان وی در آمبولانس از دنیا رفت.

نکته قابل تامل در این اتفاق ناگوار که منجر به مرگ یکی از بازیکنان و ورزشکاران پیشکسوت شد می‌تواند عدم وجود آمبولانس با دستگاه شوک در محل انجام مسابقات با پزشکان و دستیاران متخصص باشد. رسانه‌ها بارها در این باره بارها به مسئولان برگزاری مسابقات هشدار داده‌اند که خروجی رعایت نکردن برخی تمهیدات برگزاری مسابقه می‌تواند اتفاقات تلخی را به همراه داشته باشد. این درحالی است که مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان تهران، به عنوان پزشک تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور دارد. سال گذشته هم در یکی از رقابتهای رده پایه استان هم به دلیل همین ماجرا جان خود را از دست داد.

اما سوال این است که چرا داور بازی، بدون حضور آمبولانس و دستگاه شوک بازی را شروع کرده است؟ آیا پیشکسوتان پیش از شروع مسابقات معاینه و آزمایش قلبی می‌دهند؟ با توجه به سن و سال بالای بازیکنان این تیم‌‌ها، حضور آمبولانس و تیم پزشکی در این مسابقات ضرورت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه برخی از تیم‌های مطرح و پیشکسوتان فوتبال ایران در این مسابقات حاضر می‌شوند چرا هیات فوتبال تهران نظارتی در برگزاری این مسابقات ندارد؟ چرا قوانینی از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال تهران برای برگزاری چنین مسابقاتی وضع نمی‌شود تا در کنار جریان این مسابقات شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم؟ قطعا اگر این موارد رعایت می‌شد چه بسا که الان یک انسان زنده بود. امیدواریم مسئولان مربوطه برای تخلفات صورت گرفته دلایل قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • مهدوی‌کیا: چیزی که استقلال به آن می‌نازید خراب شد
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!