Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی زبردست از شروع خدمات رسانی واکسیناسیون دام های عشایری از ابتدای آذر ماه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ زبردست در جلسه ستاد هماهنگی خدمات رسانی به دام های عشایری استان با  اعلام این خبر ، اظهارکرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته و تامین واکسن انجام شده خدمات رسانی به دام های عشایری و ایمن سازی در مقابل بیماریهای دامی از ابتدای آذرماه سالجاری در مناطق قشلاقی شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: در حال حاضر برای کلیه دام های عشایری استان واکسن آبله گوسفندی و بزی و تب مالت فراهم شده است و سایر عملیات های پیش گیری شامل واکسیناسیون  تب برفکی وطاعون نشخوار کنندگان کوچک در ماههای دی ، بهمن و اسفند برای دام های عشایری استان انجام خواهد شد.

زبردست با بیان  اینکه  تخصیص به موقع  اعتبارات استانی به اداره کل دامپزشکی استان نقش بسیار  بسزایی در انجام  مؤثر خدمات بهداشتی دام ها توسط این اداره کل خواهد داشت،‌ تصریح کرد: امیداست  سازمان مدیریت و بر نامه ریزی استان با توجه به جایگاه این اداره کل در صیانت  از سرمایه های دامی استان نگاه ویژه ای به این اداره کل داشته باشند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذرماه واکسن دام عشایری دام های عشایری خدمات رسانی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

دیگر خبرها

  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • واکسیناسیون دام‌های سبک در مقابل آبله
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد