Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@01:11:03 GMT

اردوغان به جمهوری آذربایجان می‌رود

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۳۶۱۸

اردوغان به جمهوری آذربایجان می‌رود

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به نقل از منابع خبری باکو، اردوغان که به دعوت " الهام علی اف " ریییس جمهوری آذربایجان به این کشور سفر می‌کند، در مراسم افتتاح فرودگاه بین ا لمللی در شهر آزاد شده " فضولی " در قره باغ حضور خواهد داشت.

روسای جمهوری آذربایجان و ترکیه همچنین در مراسم کلنگ زنی پارک کشاورزی هوشمند در شهرستان آزاد شده " زنگیلان " در قره باغ که با مساعدت ترکیه راه اندازی می‌شود، شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این سفر رییس جمهوری ترکیه به جمهوری آذربایجان ابعاد مختلف روابط دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و گام‌هایی در راستای تعمیق همکاری‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تبادل نظر در مورد رویداد‌های جاری منطقه‌ای و بین المللی از جمله موضوعات مورد مذاکره روسای جمهوری آذربایجان و ترکیه اعلام شده است.

جمهوری آذربایجان با پایان جنگ دوم قره باغ در ۲۰ آبان ماه سال گذشته، در یک مدت کوتاه ساخت فرودگاه بین المللی در شهر آزاد شده "فضولی " در قره باغ را انجام داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم جمهوری آذربایجان جنگ دوم قره باغ رجب طیب اردوغان ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم جمهوری آذربایجان قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است/ اردوغان: برپایی کشور فلسطین کلید صلح است

السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است/ اردوغان: برپایی کشور فلسطین کلید صلح است

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است/ اردوغان: برپایی کشور فلسطین کلید صلح است
  • اردوغان وارد عراق شد
  • فصل جدید ترکیه-حماس؟