Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه، دکتر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور اسلامی ایران با صدور حکمی، در اجرای بند (١) تصویب نامه مورخ ١٣٩۴/١٢/٢٢ هیات محترم وزیران و در اجرای تبصره (١) ماده (١) آیین نامه اجرایی "شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور" مصوب ١٣٨۶/٠۶/٠٩، دکترحسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه را با حفظ سمت بعنوان جانشین رئیس "شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور" تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس جمهور کشورمان در حکم صادر شده ابراز امیدواری کرده است دکتر امیر عبداللهیان با اتکال به "خداوند متعال" و "اهتمام به عدالت محوری"، "روحیه انقلابی"، "مردم داری"، "پاکدستی و فساد ستیزی"، "قانون مداری"، مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور، تلاش مجدانه داشته باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم سید ابراهیم رییسی شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور امیرعبداللهیان ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: ایران برای روابط با صربستان اهمیت قائل است

‌وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با همتای صربستانی خود گفت: جمهوری اسلامی ایران برای روابط با صربستان اهمیت قائل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیر عبداللهیان در این گفت‌وگوی تلفنی تشکیل دور جدید مجلس صربستان را تبریک گفت و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران برای روابط با کشور صربستان اهمیت قائل است.

وی با اشاره به رویکرد اصولی کشورمان درخصوص احترام به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورها، بر تعهد و احترام جمهوری اسلامی ایران نسبت به حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی صربستان تاکید کرد.

امیرعبداللهیان همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو، به تشریح سیاست‌های کشورمان در خصوص منطقه بالکان پرداخت و تصریح کرد: سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران حمایت از تحکیم ثبات و امنیت در بالکان و ارتقای همزیستی میان همه اقوام و پیروان تمامی ادیان در این منطقه است و در این چارچوب، تقویت روابط با صربستان مورد استقبال ما است.

وزیر امور خارجه صربستان نیز در این تماس تلفنی، ضمن ابراز خرسندی از ارتباطات و تعامل نزدیک بین مقامات عالیرتبه دو کشور در سطوح مختلف اظهار داشت: جمهوری صربستان همبستگی کامل خود را با جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارد.

ایویتسا داچیچ اعمال استانداردهای دوگانه و استفاده ابزاری از نهادهای بین‌المللی را در راستای سیاست فشار برخی دولت‌های غربی علیه کشورهای مستقل ارزیابی کرد و لزوم همبستگی افزون‌تر دولت‌های مستقل در مواجهه با اینگونه تلاش‌ها و اقدامات را مورد تاکید قرار داد.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و صربستان همچنین بر تداوم تماس‌ها در جهت توسعه و گسترش بیش از پیش روابط دوجانبه و همچنین استمرار رایزنی‌ها در خصوص مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی تاکید کردند.

کد خبر 746763

دیگر خبرها

  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • امیرعبداللهیان: ایران برای روابط با صربستان اهمیت قائل است
  • امیرعبداللهیان: اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دوکشور است
  • امیرعبداللهیان: ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست
  • وزیر خارجه پاکستان:‌ سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نقطه تحولی در روابط دو کشور است