Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای نوشت: اف‌سی بارسلونا و بوکاجونیورز ۱۴ دسامبر(۲۳آذرماه ۱۴۰۰) به منظور ادای احترام به دیگو آرماندو مارادونا، «مارادونا کاپ» را برگزار کرده و نخستین سالروز درگذشت وی را گرامی خواهند داشت.

هر دو باشگاه اسپانیایی و آرژانتینی شرکت در این دیدار را تایید و باشگاه آرژانتینی اعلام کرد که بازی مذکور در ورزشگاه مرسول پارک(ورزشگاه دانشگاه ملک سعود) در ریاض پایتخت عربستان سعودی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره فقید تیم ملی آرژانتین ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰(پنجم آذرماه ۱۳۹۹) پس از سال‌ها تحمل مشکلات جسمانی و همچنین پشت سر گذاشتن جراحی اضطراری ناشی از لخته شدن خودن در مغز، به دلیل حمله قلبی چشم از جهان فرو بست.

مارادونا در دوران فوتبالی درخشان خود که مملو از جام‌ها و افتخارات بود، هم برای بارسا و هم برای بوکا بازی کرد.

فوق ستاره فراموش نشدنی دنیای فوتبال همچنین به‌واسطه رهبری آلبی سلسته در جام جهانی ۱۹۹۸ و رساندن این تیم به عنوان قهرمانی در مکزیک، شهرت جهانی پیدا کرد و گل معروف وی به تیم ملی انگلیس که به نام «دست خدا» شناخته می‌شود، همواره برای فوتبال‌دوستان خاطرات شیرینی را تداعی می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا ریاض عربستان تیم ملی آرژانتین تیم ملی انگلیس بارسلونا بوکا جونیورز تیم ملی آرژانتین تیم ملی انگلیس دیگو مارادونا ریاض عربستان عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛

فقط برای سرگرمی

بایرن مونیخ:
ما 99 مشکل داریم 
اما شکست دادن آرسنال بین آنها نیست هوادار بارسا در سطح مبتدی
هوادار مسن بارسا که هر فصل این مشکلات را دیده رئال مادرید 14 قهرمانی لیگ قهرمانان
سیتی 14 بار حضور در این رقابت ها به جا مانده از دیشب

وقتی بازیکن مورد علاقه ات را از نزدیک می بینی:

واقعا منظوری نداشت:

شیخ منصور و پپ بعد از شکست سیتی مقابل رئال مادرید:

قدرت رفاقت VS پرس، تاکتیک، مالکیت، ضدحمله

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ (1989/4/19) / فیلم
  • پیروزی تیم هندبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟