Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@01:09:43 GMT

برگزیده اخبار بازار امروز (۳ آبان ۱۴۰۰)

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۳۶۶۵

برگزیده اخبار بازار امروز (۳ آبان ۱۴۰۰)

ایران اکونومیست - برگزیده اخبار بازار، مهمترین اخبار بازار طلا،‌سکه، ارز،‌ خودرو، مسکن، موبایل روز را در کوتاه ترین و خلاصه ترین کلمات بیان می کند.

- طبق اعلام صرافی ملی ایران قیمت هر دلار آمریکا ۲۶ هزار و۸۹۲ تومان است.
- هر اسکناس یورو به مبلغ ۳۱ هزار و ۱۰۸ تومان فروخته می‌شود.
- قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


- هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به ۱ هزار و ۸۰۱ دلار رسید.
- هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۱ میلیون و ۱۶۹ هزار تومان معامله می‌شود.
- هر متر مربع یک دستگاه واحد مسکونی ۱۰۱ متری، با عمر بنای ۴ سال، واقع در منطقه ستارخان خیابان فلاحت پور به مبلغ ۴۲ میلیون و ۷۹ هزار تومان و هر متر مربع یک دستگاه واحد مسکونی ۱۰۰ متری، با عمر بنای یک سال، واقع در منطقه پیروزی به مبلغ ۲۱ میلیون و ۵۵۲ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.
- ام وی ام 315 هاچ بک برابر با ۲۷۲ میلیون تومان و دنا معمولی (رینگ فولادی)1400 برابر با ۳۲۵ میلیون تومان است.
- بخاری گازی سبلان مدل بدون دودکش به قیمت ۱ میلیون و ۲۳۹ هزار تومان و بخاری گازی ارنست بدون دودکش مدل 28000 به قیمت ۲ میلیون و ۸٠٠ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.
- گوشی سامسونگ مدل Galaxy A22 SM-A225F/DSN دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم برابر با ۵ میلیون ۳۹۸ هزار تومان و گوشی سامسونگ مدل Galaxy S20 FE 5G SM-G781B/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 برابر با ۱۳ میلیون ۳۹۹ هزار تومان است.
- شیر کم چرب میهن -950 میلی لیتر برابر با ۱٠ هزار و ۱۲٠ تومان و شیر پاستوریزه کم چرب غنی شده دامداران - 946 میلی لیتر برابر با ۱۱ هزار تومان است.
منابع : مهر، فارس ، باشگاه خبرنگاران جوان، ایسنا، ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت سکه در کانال ۴۳ هزار تومان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با دویست و هشتاد هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، به ۴۳ میلیون و ۳۸۸ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با یک میلیون تومان تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۱ میلیون و ۱۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، هفت میلیون تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۲۸ هزار تومان افزایش به قیمت سه میلیون و ۶۸۲ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۹۲ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • قیمت پژو ۴۰۵ در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آمار باورنکردنی؛ هزینه تفریح دهک دهم ۴۰ برابر دهک اول
  • مرغ در بازار امروز چند؟
  • نوسان قیمت سکه در کانال ۴۳ هزار تومان
  • فروش خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی!
  • خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی فروخته می‌ شوند!