Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سازمان امور مالیاتی از یک سال گذشته دو پروژه مهم را در دستور کار قرار داده است. در پروژه نخست برای همه سران اقتصادی یک پروفایل طراحی خواهد شد که تمامی اطلاعات اقتصادی فرد در آن گردآوری می شود.

هادی خانی، معاون فناوری های مالیاتی سازمان امور مالیاتی:

سازمان امور مالیاتی از یک سال گذشته دو پروژه مهم را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پروژه نخست برای همه سران اقتصادی یک پروفایل طراحی خواهد شد که تمامی اطلاعات اقتصادی فرد در آن گردآوری می شود.

پروژه دوم نیز در خصوص وضعیت مالیاتی فرد در سال های گذشته است. اینکه در گذشته پرونده مالیاتی برای فرد تشکیل شده یا خیر. و اینکه میزان پرداختی های فرد چه میزان بوده است.

با این دو اقدام مودیان جدیدی که فعال اقتصادی بودند اما به هر دلیلی تا کنون در نظام مالیاتی کشور ثبت نام نکردند و پرونده مالیاتی برای آنها تشکیل نشده شناسایی می کنیم و آنها را به تور مالیاتی وارد خواهیم کرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴ برنامه راهبردی با هدف رونق اقتصادی زندگی عشایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس سازمان امور عشایر کشور و معاون وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از نوروزگا‌های عشایری شهرستان کوه‌چنار گفت: امسال، سازمان امور عشایر ایران ، چهار راهبرد را در پیش دارد که متناسب با زیست بوم هر استان اولویت بندی و  عملیاتی می‌شود.

 نادری افزود: موضوع تولید گوشت قرمز اولویت اول ما و دومین راهبرد هم موضوع گردشگری و زیست بوم‌هایی است که عشایر در آن مستقر هستند.

وی با بیان این که یکی از قطب‌های تولید صنایع دستی در کشور ما عشایر هستند، گفت: متناسب با استان‌هایی که صنایع مختلف دارند به عنوان سومین راهبرد برنامه ریزی می کنیم.

وی افزود: با استان‌هایی که عشایر در موضوع دارو‌های گیاهی دارای ظرفیت هستند کمک می‌کنیم با هماهنگی ادارات کل استان‌ها و اهدای تسهیلات و سایر راهبرد‌هایی که داریم این کار هم عملیاتی شود.
نادری هدف از اجرای این برنامه ها را  رونق اقتصادی و کمک به  زندگی عشایر  اعلام کرد.
رئیس سازمان امور عشایر کشور  تاکید کرد:  باید از ظرفیت نوروزگاه ها برای عرضه مستقیم و بی واسطه و فروش محصولات  عشایر استفاده کرد.

نادری افزود: نوروز‌گا‌ها مراکز عرضه مستقیم کالا‌های کشاورزی و عشایری است که مسافران در این مکان‌ها هم استراحت می کنند و هم با زیست بوم عشایر آشنا می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۴ برنامه راهبردی با هدف رونق اقتصادی زندگی عشایر
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار و معوقات مالیاتی در سال گذشته
  • زنجان پیشتاز نرخ مشارکت اقتصادی در کشور
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» تعیین تکلیف شد
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم
  • تأمین ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه از محل فرار‌های مالیاتی
  • تأمین ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه از محل فرارهای مالیاتی
  • وصول بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار مالیاتی
  • وصول بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار ملیاتی
  • وصل بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار ملیاتی